يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۳۴۸۲۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
پنجمین نشست «بچه‌های رستا» با موضوع امید به آینده در دفاع مقدس در فرهنگ سرای رسانه برگزار می شود.
نشست بچه های رستا با شعار «فردا ساختنی است»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،فرهنگسرای رسانه در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های نوجوانانه «بچه‌های رستا» پنجمین جلسه از آن را با موضوع « امید به آینده در دفاع مقدس» برگزار می‌کند و در این قالب میزبان نوجوانان خواهد شد. 
«بچه‌های رستا» برنامه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه نوجوانان است که به منظور ایجاد بستری سالم و امن برای گفت‌وگوی نوجوانان فراهم شده است.
 این برنامه در فرهنگسراهای منتخب شهر تهران اجرا شده و فرهنگسرای رسانه یکی از پایگاه‌های اصلی برگزاری آن است. در قالب این برنامه، نوجوانان فرصتی پیدا می‌کنند تا در جلسه‌ای با حضور هم سن و سالان خود به گفت‌وگو با یکدیگر پرداخته و دغدغه و مشکلات خود را بیان کنند. شعار این برنامه «فردا ساختنی است » است. 
کارشناس  پنجمین نشست این دوره از نشست های بچه های رستا زهرا سادات حمیدین دانش آموخته مقطع دکترای علوم شناختی و برگزیده انجمن علوم اعصاب ایران می باشد .
این نشست با موضوع امید به آینده در دفاع مقدس در کنار جمعی از نوجوانان روز دو شنبه10 مهرماه ماه 1402 ساعت17   برگزار می شود . نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این جلسه می‌توانند به آدرس پاسداران ، خیابان گل نبی ، خیابان ناطق نوری ، میدان قبا حضور به هم رساند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 26701482 تماس حاصل فرمایند.
نظر شما