يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۹
کد خبر: ۱۳۴۸۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
همزمان با سالگرد درگذشت این هنرمند برجسته برگزار می‌شود
آیین بزرگداشت پرویز مشکاتیان آهنگساز، موسیقی‌دان، استاد دانشگاه، پژوهشگر و نوازنده سنتور سه‌شنبه ۱۱ مهرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
آیین بزرگداشت استاد پرویز مشکاتیان در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین بزرگداشت استاد پرویز مشکاتیان آهنگساز، موسیقی‌دان، استاد دانشگاه، پژوهشگر و نوازنده سنتور سه‌شنبه ۱۱ مهرماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این برنامه به مناسبت چهاردهمین سالگرد درگذشت این استاد موسیقی برگزار می‌شود و پخش کلیپ از فعالیت‌های پرویز مشکاتیان، سخنرانی چند تن از هنرمندان موسیقی درباره ایشان و اجرای آثاری از پرویز مشکاتیان توسط گروه موسیقی دستگاهی ایرانی قمر با خوانندگی حمیدرضا نوربخش و سرپرستی نوید دهقان از بخش‌های آن خواهد بود.

پرویز مشکاتیان متولد سال ۱۳۳۴ و درگذشته در سال ۱۳۸۸، موسیقی را نزد استادانی همچون نورعلی برومند، داریوش صفوت، محمدتقی مسعودیه، مهدی برکشلی، عبدالله دوامی، سعید هرمزی و یوسف فروتن فرا گرفت. او از موسسان گروه موسیقی چاووش بود و در طول بیش از سه دهه فعالیت هنری‌اش در کسوت آهنگساز و نوازنده، با خوانندگی همچون محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، علی جهاندار، ایرج بسطامی، علیرضا افتخاری، حمیدرضا نوربخش و علی رستمیان همکاری کرد.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

نظر شما