چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۳۴۸۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
ویژه‌برنامۀ «مهریاران مهربان»، با مشارکت کانون بانوان مجتمع فرهنگی هنری نور و خیریه‌ی حضرت هاجر(س) به مناسبت هفته‌ وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) در مدرسه شهید صدوقی روستای کشار علیا برگزار خواهد شد.

مهریاران مهربان همراه با کوله‌های مهربانی در ایام هفته وحدتبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقۀ 5؛ مجتمع فرهنگی هنری نور با مشارکت کانون بانوان و خیریه‌ی حضرت هاجر(س)، به مناسبت هفته وحدت و ولادت با سعادت نبی اکرم(ص) جشن «مهریاران مهربان» را روز دوشنبه، دهم مهر‌ماه 1402،در نوبت صبح و عصربرای دانش‌آموزان مدرسه شهید صدوقی روستای کشار علیا برگزار خواهد کرد.

«مهریاران مهربان» برنامه‌ی جشن و کمک مؤمنانه‌ای است که به مناسبت آغاز سال تحصیلی و عید ولادت پیامبر مهربانی، به همت کانون بانوان مجتمع فرهنگی هنری نور و مشارکت خیریه‌ی حضرت هاجر(سلام‌الله علیها) برای دانش‌آموزان مدرسه شهید صدوقی در روستای کشار علیا برنامه‌ریزی شده است و در راستای فعالیتهای جهادی مدیریت فرهنگی هنری منطقۀ 5 اجرا خواهد شد.

در این ویژه‌برنامه، ضمن اجرای برنامه‌های شاد و مفرح برای دانش‌آموزان، از جمله: نمایش عروسکی، مسابقه، مولودی خوانی و ...، کوله‌های مهربانی خیرین نیکوکار منطقه، شامل لوازم التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌برخوردار در بین آنان توزیع خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حمایت از این برنامه و برنامه‌های مشابه، می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرند.


نظر شما