يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۳
کد خبر: ۱۳۴۹۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
به همت فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار می شود
مراسم دیدار و تکریم از خانواده معظم شهید نوجوان «مهدی قاسمی» با حضور جمعی از نوجوانان فعال منطقه درروز شنبه15 مهرماه برگزار می شود.
تکریم از پدر و مادر شهید نوجوان «مهدی قاسمی»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، تکریم و تقدیر از خانواده شهید معزز مهدی قاسمی در قالب ویژه برنامه " برای وطن، به راه حسین(ع)، به نام شهید روز شنبه 15 مهرماه 1402 برگزار می شود. 
در این برنامه جمعی از نوجوانان فعال به همراه همکاران فرهنگی هنری منطقه 10 باحضور در منزل این شهید نوجوان والا مقام و دیدار با پدر و مادر وی با حضور در مزار این شهید معظم در بهشت زهرا(س) مراسم غبار روبی، خاطره گویی و خوانش وصیت نامه را برگزار و یاد و خاطره ایثارگری ها و رشادت هایشان را گرامی می دارند.
شهید مهدی قاسمی نوجوانان 15 ساله در عملیات خیبر، در طلاییه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در بخشی از وصیت نامه اش می خوانیم : ای پدر و مادر عزیز و مهربان و دلسوز و زحمتکش از اینکه میبینم شما وظیفه تان را خوب انجام داده اید و خداوند به شما سعادت داده است خوشحالم و حقیقتا درود و سلام بر شما خانواده های شهدا که امانت‌دار واقعی هستید و خدای برشما منت نهاده و انشالله که شکر گزارید.

نوجوانان علاقمند جهت هماهنگی و شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی مراجعه و یا با شماره تلفن 55135553 تماس حاصل نمایند.

نظر شما