يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۲
کد خبر: ۱۳۴۹۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
آیین تکریم ویژه برنامه« برای وطن، به راه حسین(ع)، به نام شهید» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس،با فضای چالشی در قالب مسابقه با 80 نفر از نوجوانان پسر مورخ 13 مهر1402 برگزارشد.
آیین تکریم مادر شهید با حضور نوجوانان درفرهنگسرای رازیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،فرهنگسرای رازی، ویژه برنامه «برای وطن، به راه حسین(ع)، به نام شهید» با حضور خانواده معظم شهدا در کنار کارگروه نوجوان،در قالب مسابقات فوتسال،قایق رانی، صخره نوردی و پنت بال برگزارشد  و گروه های برگزیده مسابقات در یک برنامه شگفتانه و سناریو از پیش تعیین شده با مادر شهید علی اصغر کریم نژاد دیدار و در مورد زندگی و رفتارهای زنده یاد به گفتگو نشستند.
مادر شهید جاوید الاثر درباره زندگی وی افزود: شهید علی اصغر کریم‌نژاد در سال 1338، در تهران به‌دنیا آمد. وی تحصیلات خود را تا پایان ابتدایی بیشتر نتوانست ادامه دهد و پس از مدتی به سربازی رفت و در ژاندارمری مشغول به خدمت شد و سرانجام در 17 مهرماه 1361، در مهاباد در درگیری باگروهک کومله‌ها اسیر گردید و به درجة رفیع شهادت رسید و جاویدالاثر شد.
تفاوت این دوره از ویژه برنامه تکریم خانواده شهدا، اجرای بخش های مختلف آن برعهده نوجوانان بود.
ماحصل دیدارنوجوانان با مادر شهید، که با زبان گویای هنر وتاثیر پذیری بیشترنوجوانان انجام شد،مستندی تلویزیونی با پیام فرهنگی ارتباط نزدیک نوجوانان با آرمان شهدا وشنیدن بخشی از زندگی آنان از زبان مادربود، بنابرین تنها نیازاست که آنها را بهتربشناسیم وبیشتر بدانیم.
نظر شما