يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۳۵۱۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
نشست «خانواده سالم» به منظور ارتقا سطح سلامت اجتماعی در قالب برنامه «طبع و طب» به بررسی سلامتی، پاییز و سبک زندگی سالم می پردازد.

بررسی سلامتی، پاییز، سبک زندگی سالم در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ با توجه به نقش مهم سلامت شهروندان به عنوان محور اصلی خانواده و نقش مستقیم آنها در ارتقای سلامت جامعه این نشست با حضور «زهرا خرمنگیر» برگزار می شود.

خانواده نقش مهمی در ترویج استفاده از مهارت های سالم زندگی دارد و والدینی که فاقد مهارت‌های مفید زندگی هستند با عدم تامین الگوی مناسب برای فرزندان مشکلاتی را برای آنها در آینده فراهم می کنند بر این اساس این برنامه به ارائه راهکارهای مناسب از دیدگاه طب سنتی به منظور دستیابی اعضای خانواده از سلامتی اختصاص دارد.

گفتنی است؛ جامعه درصورتی سالم است که از خانواده سالم برخوردار باشد پس سلامت افراد مخصوصا سلامت خانواده دارای اهمیت فراوانی است.

نشست«طبع و طب» با همکاری کانون بانوان همدل و کانون سلامت راه سبز برگزار می‌ شود.

علاقه مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می توانند روز دوشنبه 24 مهرماه ساعت 10 به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان21 بوستان شفق مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88554015 تماس بگیرند.

نظر شما