شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۳۵۱۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
ویژه‌برنامه یادمان استاد ناصر فرهنگ‌فر با عنوان «شاعر تنبک» پنجشنبه ۲۷ مهرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
یادمان استاد ناصر فرهنگ‌فر در ویژه‌برنامه «شاعر تنبک»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامه یادمان استاد ناصر فرهنگ‌فر با عنوان «شاعر تنبک» پنجشنبه ۲۷ مهرماه ساعت ۱۸ با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی موسیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این برنامه شامل بخش‌های مختلفی از جمله سخنرانی بهمن بنی‌هاشمی، گلچین زند و سینا فرزانگی‌راد و رونمایی از مجموعه دوجلدی «شاعر تنبک» خواهد بود.

اجراهای این نشست شامل دونوازی کمانچه (نوید دهقان) و تنبک، دونوازی تار (محمدامین اکبرپور) و تنبک و دونوازی سنتور (محمد موحدنیا) و تنبک خواهد بود. نوازندگی تنبک در همه بخش‌ها به عهده آرش فرهنگ‌فر فرزند استاد فرهنگ‌فر است.

ناصر فرهنگ‌فر (۱۳۲۶-۱۳۷۶) نوازنده برجسته تنبک و مدرس موسیقی سنتی ایرانی بود که سابقه فعالیت در مهم‌ترین گروه‌های موسیقی ایرانی مانند عارف، شیدا و چاووش در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.

نظر شما