شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۳۵۲۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
اجتماع مردم تهران در محکومیت جنایات دردناک و غم‌انگیز رژیم صهیونیستی امروز ساعت ۱۵ در میدان انقلاب برگزار خواهد شد.
مردم انقلابی تهران ساعت 15 در میدان انقلاب تجمع می‌کنندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،مردم انقلابی تهران در محکومیت هولوکاست واقعی در غزه ساعت 15 در میدان انقلاب تجمع می‌کنند
 در بخشی از بیانیه آمده : ما آمریکای جنایت کار را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می‌دانیم. مردم سلحشور وظلم ستیز ایران، امروز در سراسر کشور خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه‌ رژیم کودک کش صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای در این باره اعلام کرد:
بسمه تعالی    
خبر حمله هولناک  و جنون آمیز رژیم خونخوار و سفاک اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت مظلومانه صدها زن و کودک بی‌گناه بقدری سخت و ناباورانه بود که اطلاق بدترین صفات رذیله نمی‌تواند عمق باطن خباثت این اقدام وحشیانه  و ددمنشانه را نشان دهد. بی‌تردید داغ این ننگ هیچگاه از پیشانی آمریکا و  کشورهایی که در طول حیات ننگین این رژیم منحوس حمایت و پشتیبانی کردند پاک نخواهد شد و کشورهایی که با وتو کردن لایحه آتش بس مخالفت و با این عمل غیر قابل بخشش، عملا چراغ سبزی برای این جنایت هولناک نشان دادند؛ در این جنایت شریک و باید پاسخگو باشند.
امروز روز عزای انسان و انسانیت، روز رستاخیز ملت‌ها و فطرت‌های پاک در برابر این جنایت، روز امتحان انسان و وجدان‍‍های بیدار، روز ترسیم مرز انسان و انسانیت، روز اعلام انزجار و بیزاری از ظلم و ستم فرزندان شیطان، روز خروش و اظهار خشم جهانیان از وقوع چنین عمل شنیع و غیر قابل تصور و اظهار لعن و نفرین بر وجود جرثومه نکبتی به نام اسرائیل و اعمال ضد انسانی او است. حال که پدیده زشت و کریه رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی ابا ندارد و افسار این موجود خونخوار توسط اربابانش رها و حتی مورد تشویق سران امریکا و برخی از متحدان غربی قرار گرفته و تمامی خطوط قرمز را پشت سر گذاشته است بفرموده ولی امر مسلمین دیگر نمی‌توان مانع خشم و خروش جوانان برومند جبهه مقاومت و مسلمانان جهان شد و طوفان‌های بنیان‌افکن جبهه عظیم مقاومت اسلامی در سراسر جهان آغاز و دیری نخواهد بود که لانه‌های این موجودات خبیث در سراسر جهان خصوصاً در سرزمین‌های اشغالی یکی پس از دیگری ویران شود.

از همه انسان‌ها و وجدانهای بیدار در سراسر جهان، انتظار است با ابراز همدردی از این واقعه دردناک و با تشکیل اجتماعات مردمی ضمن محکوم کردن این عمل ننگین، خواستار قطع ارتباط دولت‌های متبوع و مجازات این رژیم منحوس جعلی شده و در پایان دادن به رنج‌های ملت‌های مظلوم بویژه ملت ستم دیده و رنج کشیده فلسطین و پاک کردن جهان از پلشتی‌ها و وصله‌های ناجور و غده‌های سرطانی بپاخیزند.
همچنین به سران کشورهای اسلامی اعلام می‌کنیم امروز روز سکوت و یا صرف اعلام محکومیت و اظهار مواضع ضعیف و نمایشی که بی‌خاصیتی آن سال‌هاست عیان شده نیست و نمی‌تواند پاسخ خشم و نفرت انباشته شده‌ و لبریز مسلمانان باشد بلکه باید همراه با مردم غیور و مسلمان سراسر جهان، توفنده و کوبنده وارد میدان شد و جهان را برای این وجود منحوس و متحدانش تنگ و به حیات ننگین آن پایان داد.
ما آمریکای جنایت کار را مسئول و عامل اصلی این نسل‌کشی و جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی می‌دانیم. مردم سلحشور وظلم ستیز ایران، امروز در سراسر کشور خشم و نفرت خویش را از جنایات وحشیانه‌ رژیم کودک کش صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت. در تهران نیز اجتماع عظیم مردمی در محکومیت کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین توسط  رژیم دیو سیرت صهیونیستی که ولیده منحوس آمریکاست؛ ساعت 15:00در میدان انقلاب برگزار خواهد شد.
پایان پیام/
نظر شما