شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۶
کد خبر: ۱۳۵۳۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
نشست ادبی گلستان کتاب طوبی با معرفی و خوانش کتاب«بچه‌های فلسطین» نوشته غسان کنفانی در دبیرستان دخترانه شهید مدنی برگزار می‌شود.
نشست ادبی با موضوع«کودکان فلسطین» برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست ادبی« گلستان کتاب طوبی» با معرفی و خوانش کتاب «بچه‌های فلسطین» نوشته غسان کنفانی و ترجمه فاطمه باغستانی روز سه شنبه 2 آبان ماه ساعت 9:45 الی 10:45 با مشارکت دبیرستان دخترانه شهید مدنی برگزار می‌شود. 
در این برنامه گزیده ای از کتاب، توسط کارشناس برنامه مریم خلجی مدیر کتابخانه دکتر طوبی کرمانی برای نوجوانان معرفی و بازخوانی می‌شود و دانش آموزان دلنوشته‌ای با موضوع همدردی با کودکان مظلوم فلسطین و غزه می‌نویسند.
کتاب«بچه ‌های فلسطین» برگرفته از شخصیت کودکی است که با مشکلات و سختی ها برای بدست آوردن آینده ای روشن، با اشغالگران فلسطین مبارزه می‌کند.
ارتقاء و توسعه فرهنگ کتابخوانی، ارتقای سطح دانش و آگاهی افراد، معرفی کتاب و تازه های نشر، نقد و بررسی گروهی کتاب و شناخت نویسندگان و بزرگان ادب و فرهنگ و ... از جمله اهداف سلسله نشست هاي این باشگاه است.
گفتنی است کتابخانه طوبی‌کرمانی در خیابان جانبازان غربی، خیابان شهید حیدری( 16 متری لشگر) روبروی بوستان آتش نشانان( کوثر سابق) واقع شده و شماره تماس 77691580 جهت آگاهی بیشتر اعلام می‌گردد.

نظر شما