يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۷
کد خبر: ۱۳۵۳۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
یه اتفاق خاص در یه روز خاص
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 به مناسب گرامیداشت روز ملی نوجوان، پویش «یک روز خاص» را در سطح شهر تهران برگزار می‌کند.
«یک روز خاص» در فرهنگسرای امیدبه گزارش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 و فرهنگسرای امید ؛ پویش «یک روز خاص» با هدف تقویت هویت ملی و رسمیت بخشی به هویت جمعی نوجوانان همزمان با روز ملی نوجوان در سطح شهر تهران برگزار می‌شود.
پویش «یک روز خاص» با شعار (پرچممون بالاست) و با محوریت هویت ملی ویژه نوجوانان برگزار می شود. 
در این طرح نوجوانان می توانند آثار خود را در قالب عکس ، ویدئوکلیپ ، عکسنوشته و دلنوشته هایی که نشانی از هویت ملی در آن وجود دارد به پیام رسان های بله ، ایتا ، سروش و روبینو با شماره 09385981838 بفرستند.
همچنین می توانید بعد از ارسال ، آثار خود آن را در صفحه اینستاگرام به نشانی yek_ruze_khas@ مشاهده نمایید تا ضمن بازدید از آثار ارسالی خود و دوستان خود ، آن را تائید کنید. میزان بازدید و تائید آثار در بخش داوری مردمی مدنظر قرار می گیرد.
هویت ملی یک حس مشترک است که به واسطه آن مردم به یک وحدت کلی و درک مشترک می رسند. نوجوانان با نگاهی خلاقانه، آثار خود را مبتنی بر خط محتوایی هویت ملی و با استفاده از نمادهایی چون خط، زبان، فرهنگ، سنن و پرچم تعریف خواهند کرد.
مهلت ارسال آثار تا 13 آبان مصادف با روز دانش آموز است و به آثار برگزیده هدیه ای نفیس تقدیم می شود.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای امید واقع در میدان شهدا ، خیابان 17 شهریور ، خیابان خشکبارچی ، بوستان خیام مراجعه کنند و یا با شماره33302592 تماس بگیرند.
نظر شما