يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۳۵۴۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
در آستانه سی و یکمین دوره هفته کتاب؛
پویش کتابخوانی «بخوان و بگو» در آستانه سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسال برگزار می شود.
پویش کتابخوانی «بخوان و بگو» برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در آستانه سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران پویش کتابخوانی «بخوان و بگو» با هدف ترغیب و تشویق به مطالعه کتاب، تاکید برای فهم مطالب کتاب‌ها و خلاصه کردن آنها، تمرین فن‌بیان و ارائه صحیح و مشارکت خانواده‌ها در تولید محتوا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به نقل از مهر،این پویش در دو بخش کودک و نوجوان (دانش‌آموزان) ۵ تا ۱۸ سال و بزرگسالان ۱۸ سال به بالا طراحی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند تنها یک عنوان کتاب را با سلیقه خود انتخاب و آن را به دقت مطالعه کنند و سپس خلاصه کتاب را مقابل دوربین با زمینه مناسب بیان و ویدئو ضبط شده را برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

کتاب انتخاب شده نباید درسی یا کمک درسی باشد. فیلم ارسالی نیز باید به صورت یک ویدئوی کوتاه حداکثر ۱۲۰ ثانیه‌ای با حجم کمتر از ۱۰۰ مگابایت با صدا و تصویر واضح باشد. ویدئو می‌تواند با تلفن همراه و به صورت افقی ضبط شود.

دانش‌‏آموزان تا‬ سه‬ شنبه‬ بیست‌وسوم آبان ۱۴۰۲ با استفاده از نرم‌افزار شاد به نشانی @Adabiyat_ketab و بزرگسالان از طریق شماره تلفن ۰۹۳۰۴۳۵۱۰۱۳ در پیام‌‏رسان‏‌های بله، ایتا و روبیکا، می‌توانند فیلم‌های خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد، مقطع تحصیلی، شغل، استان، شهر، شماره تماس و عنوان کتاب ارسال کنند. همچنین ارسال تصویر کارت ملی، آدرس پستی به همراه فیلم الزامی است.

به سه برگزیده اول تا سوم هر بخش در هر استان جوایز ۳۰، ۴۰ و ۵۰ میلیون ریالی و ده‌‏ها جایزه نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

آئین پایانی مسابقه کتابخوانی «بخوان و بگو» در سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
نظر شما