شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۳۵۴۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
فرهنگسرای عطار نیشابوری همزمان با فرا رسیدن روزملی نوجوان، مسابقات فوتبال محلی منطقه 10 را با عنوان«یک روز خاص » برگزار کرد.
22تیم محلی در جام ملی نوجوان منطقه 10 با هم رقابت کردندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، جشن «یک روز خاص» با هدف تقویت هویت ملی و رسمیت بخشی به هویت جمعی نوجوانان همزمان با روز ملی نوجوان در منطقه 10 برگزار شد .

در این برنامه طی اطلاع رسانی محلی توسط  اعضای باشــگاه نوجوانــان کنشــگرآرمان نوجوانان 12تا 17 سال در این مسابقات ثبت نام و شرکت کردند .

شرط شرکت در مسابقات تشکیل تیم های 5 تا7 نفره بود . ثبت نام از 30 مهر تا 2آبان 1402 توسط خود نوجوانان انجام شد و در نهایت 22 تیم نصر، شهید بروجردی، ستارگان منطقه 10، یاران هفت چنار، کهکشانیان، تیزپا، کورش کبیر، امپریوم، پرسپولیس ، شهید جوانمرد، مهدی مهدوی کیا، استار، f.c پناهی ، بچه پایین، کاتالان؛ شهید ابراهیم هادی، مردان شاهی، ستارگان حرا، بچه محل، نوجوانان توحید ، شهید صمیمی و سعدی در این جام اعلام آمادگی کردند .

پنج شنبه 4 آبان ساعت 9 صبح با تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران تمامی تیم ها جهت قرعه کشی و شروع مسابقات در مجتمع هفت چنار حاضر و در حضور کاپیتان های 22 تیم قرعه کشی توسط نوجوانان انجام و تیم هایی که بایستی با هم مسابقه دهند مشخص شد .

آیین نامه شرکت در مسابقات مجددا خوانده و به تمامی تیم ها یادآوری شد . اولین بازی توسط تیم های کهکشانیان و کاتالان با داوری نادر قدیمی و امیر عباس پارسا آغاز و در نهایت ساعت 15 دو تیم خاتم و سعدی به خانه آخر بازی ها رسیدند و در رقابتی سخت و فشرده تیم خاتم4بر یک جام ملی نوجوانان منطقه 10 را در آغوش گرفت .

شور و هیجان و فریادهای تیم خاتم شنیدنی و گریه های تیم دوم(سعدی ) و سوم( کورش کبیر) هم دیدنی بود . هر چند در کنار هم ایستادند و با بلند کردن پرچم سر رنگ ایران عزیز از رقابت با هم لذت بردند و همدیگر را در آغوش گرفتند .

در پایان مسابقات به تیم اول 1میلیون تومان همراه با جام مسابقات ، تیم دوم 800هزار تومان و به تیم سوم هم مبلغ 500 هزار تومان اهدا شد .

بنا به رای هیئت داوران بهترین دروازه بان پارسا نوری و آقای گل احمد رضا حسینی با 10 گل انتخاب و جوایزی دریافت کردند .

قابل ذکر اینکه در کنار این مسابقات،  نوجوانان حاضر در برنامه از دالان نشاط و سرگرمی شامل فوتبال دستی ، ایرهاکی ، دارت و پینگ پنگ ، استفاده کردند .

جهت بهرمندی از برنامه های مفرح ویژه نوجوانان به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی مراجعه و یا با شماره تلفن 55135553 تماس حاصل نمایید.
نظر شما