شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۳
کد خبر: ۱۳۵۴۵۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
برگزاری اولین نمایشگاه هنرمند نوجوان در فرهنگسرای نهج‌البلاغه در روز ملی نوجوان
«هدف هفده»، اولین نمایشگاه عکس هنرمند نوجوان آترین گودرزی است که در فرهنگسرای نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.
«هدف هفده» افتتاح شدبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه، همزمان با فرارسیدن روز ملی نوجوان اولین نمایشگاه عکس هنرمند نوجوان، آترین گودرزی با عنوان «هدف هفده» به همت فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود.
 در این نمایشگاه، 44 عکس که با تکنیک مفهومی عکاسی شده‌اند در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. آترین گودرزی هنرمند نوجوان است که هم‌اکنون مشغول تحصیل در سال دوازدهم رشته گرافیک است. وی همچنین کار عکاسی را در حوزه‌های مختلف دنبال می‌کند. این نمایشگاه اولین رویداد هنری او برای نمایش عکس‌هایش است.
 براساس این گزارش، نمایشگاه عکس «هدف هفده» روز جمعه 5 آبان ماه در فرهنگسرای نهج البلاغه افتتاح شد. در این مراسم افتتاحیه، جمعی از هنرمندان نوجوان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی حضور داشتند. همچنین بازدید از این نمایشگاه از روز شنبه 6 آبان آغاز شده و تا 10 آبان ادامه خواهد داشت.

 زمان بازدید از ساعت 16 الی 18 است. نگارخانه فرهنگسرای نهج البلاغه با برگزاری رویدادهای مختلف هنری و نمایشگاه هنرهای تجسمی محلی برای نمایش آثار هنرمندان است. تاکنون برنامه‌های منظمی به همت این نگارخانه برگزار شده است. فرهنگسرای نهج البلاغه واقع در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده است. مخاطبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۲۲۰۰۹۰۰۰ تماس بگیرند.
نظر شما