يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۳۵۵۰۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
«ساخت مفهوم زندگی با جملات و داستان‌ها» سوژه جدید بچه‌های رستا
ویژه برنامه «بچه‌های رستا» با حضور دختران نوجوان در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه، جدیدترین جلسه از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» ویژه دختران نوجوان است که در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود. 
این جلسه با شعار «من جمله‌ای از فرداها هستم» برپا شده و میزبان دختران نوجوان محله زرگنده خواهد بود. موضوع اصلی این قسمت از ویژه برنامه بچه‌های رستا، «ساخت مفهوم زندگی با جملات و داستان‌ها» است و کارشناس این برنامه فاطمه کاشانی در فضایی گفت‌وگو محور و صمیمانه به سوالات مختلف نوجوانان درباره این موضوع پاسخ می‌دهد. 

در بخش دیگری از این ویژه برنامه نیز فعالیت‌های شاد و مهیجی نظیر بازی‌های فکری و حرکتی، مسابقه و جایزه، مسابقه والیبال و ... تدارک دیده شده است. براساس این گزارش، این جلسه روز دوشنبه 8 آبان ماه از ساعت 16:30 الی 18 در فرهنگسرای نهج البلاغه واقع در خیابان شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، خیابان امامزاده برگزار می‌شود.

 «بچه‌های رستا» سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور نوجوانی است که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با موضوعات مختلف برگزار می‌شود. مخاطب اصلی این برنامه نوجوانان هستند. نشانی: خیابان شریعتی، روبروی خیابان دولت، خیابان امامزاده، فرهنگسرای نهج البلاغه. تلفن تماس: ۲۲۰۰۹۰۰۰
نظر شما