شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۳۵۵۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
نمایش موزیکال «شنل قرمزی» به نویسندگی و کارگردانی «مهرداد قرآن کیش» در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور برای کودکان اجرا می‌شود.

«شنل قرمزی» به روایت مهرداد قرآن‌کیش در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ نمایش موزیکال «شنل قرمزی»، کاری از گروه هنری تاک، به نویسندگی و کارگردانی مهرداد قرآن‌کیش، آبان 1402، ‌روزهای سه‌شنبه تا جمعه، از ساعت 17 در سالن آفتاب مجتمع فرهنگی هنری نور به روی صحنه می‌رود.

نمایش موزیکال و خانوادگی «شنل قرمزی» به روایت مهرداد قرآن‌کیش که با هدف ایجاد فضای شاد و مفرّح برای کودکان و والدین آنان به روی صحنه می‌رود، قصه‌ی دختربچه‌ای با شنل قرمز است که در راه رفتن به خانه‌ی مادربزرگش، با ماجراهایی بامزه و جالبی روبه‌رو می‌شود.

سامان فرشیدنیا، نهال دل‌زنده و زهرا سماواتی، به عنوان بازیگر؛ نیلوفر ابراهیمی به عنوان طراح صحنه و لباس و سرپرست گروه و مهدی ابراهیمی به عنوان دستیار کارگردان، قرآن‌کیش را در اجرای شنل قرمزی همراهی می‌کنند.

«شنل قرمزی» با یک ساعت زمان اجرا، نمایشی کاملاً شاد و عاری از صحنه‌های ترسناک است و تماشای آن برای کودکان 2 تا 12 سال به همراه خانواده‌ها مناسب است.

«شنل قرمزی» تا پایان آبان ماه، روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت 17 برای عموم و صبح‌ها ویژۀ مدارس و مهدکودکها به روی صحنه برده خواهد شد.

والدین محترم برای تهیۀ بلیط می‌توانند با مراجعه به نشانی فلکۀ دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور یا از طریق تارنمای تیوال به نشانی tiwall.com/s/shenelghermezi8 با امکان انتخاب شماره صندلی، اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر یا برای رزرو و هماهنگی اجرای ویژه با شماره ۰۹۱۹۰۷۰۹۲۵۰ یا 44088708 تماس بگیرید.

نظر شما