يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۰
کد خبر: ۱۳۵۵۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار می‌کند
به مناسبت روز نوجوان، هفته ملی نوجوان و روز دانش‌ آموز، لیگ ورزشی و بازی‌های گروهی دختران نوجوان در قالب ویژه برنامه یک روز خاص در فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار می‌شود.

لیگ دختران منطقه 18 در یک روز خاصبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این ویژه برنامه یک روزه که با شعار پرچممون بالاست و با هدف هویت سازی و ایجاد نشاط در نوجوانان برگزار می شود، مجموعه ای از ورزش های جمعی، بازی های بومی و محلی، مسابقات مختلف، بازی های فکری و سرگرمی را دربر می‌گیرد و گروه‌های 5 نفره نوجوانان در قالب لیگ با هم رقابت می‌کنند.

مسابقات فوتبال دستی، شوت بال، بدمینتون، دارت، ایرهاکی، بیگبال، بازی های فکری، ادابازی و مسابقه آشپری از جمله بخش‌های مختلف این برنامه است، هم‌چنین بخش ویژه ای با عنوان "بگرد و گنج رو پیدا کن" با یک میلیون تومان جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

در خاتمه این برنامه طی مراسمی جوایز نقدی و غیر نقدی به نفرات و گروه‌های برتر اهدا خواهد شد.

ویژه برنامه یک روز خاص پنج شنبه 11 آبان از ساعت 8 تا 14 در محوطه باز فرهنگسرای خاتم(ص) به نشانی بزرگراه آیت‌الله سعیدی، شهرک ولیعصر(عج)، خیابان پژاند، بوستان لواسانی برگزار می‌شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 66208071 تماس بگیرند.

نظر شما