شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۳۵۵۴۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
18 هنرمند عکاس به فرهنگسرای نهج البلاغه می‌آیند
سومین نمایشگاه گروهی عکس «ضربان هنر» با حضور 18 هنرمند عکاس در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار شده و جدیدترین آثار هنری آنان به نمایش درمی‌آید.
برپایی سومین نمایشگاه گروهی عکس «ضربان هنر»به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه سومین دوره نمایشگاه گروهی عکس «ضربان هنر» به نمایشگاه‌گردانی جواد علمی‌نیا در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه 18 نفر از عکاسان برجسته کشور جدیدترین آثار هنری خود را به نمایش عموم می‌گذارند. از جمله هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه می‌توان به سولماز اسدی، حسین غیور، فریبا توکلی، احمد زارع، مریم قمر طالع‌پور‌، زهرا محمدی، ندار فراز، هستی رضازاده، مریم غفاریان‌منش، نسرین معمرپور کرگان، نرگس شاه‌رکنی، مهناز محسن‌زاده کرمانی، شهرزاد کدخدایی الیادرانی، انیس تاجمیر ریاحی، علی جارچی، سید محمد تبریزی، نازنین زینب علمی‌نیا و ... اشاره کرد. همچنین سولماز اسدی امور اجرایی این نمایشگاه را برعهده دارد.
براساس این گزارش، از سوی فرهنگسرای نهج البلاغه به همه شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه گواهی اعطا شده و به سه هنرمند برتر با بهترین عکس نیز تندیس و لوح تقدیر از طرف مدیر کانون فرهنگی و هنری «تصویر فصل» تقدیم خواهد شد.
سومین دوره نمایشگاه گروهی عکس «ضربان هنر» روز جمعه 12 آبان ماه از ساعت 17 در فرهنگسرای نهج البلاغه افتتاح شده و زمان بازدید از آن تا روز پنج‌شنبه 18 آبان ماه در نگارخانه این فرهنگسرا ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از ساعت 12 الی 16 بوده و روز جمعه نیز نگارخانه تعطیل است.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای نهج البلاغه واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از مترو قلهک، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، کوچه امامزاده مراجعه کنند. تلفن: ۲۲۰۰۹۰۰۰
نظر شما