شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۳۵۶۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
طرح دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) پایتخت با عنوان «همدردتم رفیق» به یاد ۲هزار و ۵۱۰ دانش‌آموز که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، رونمایی شد.
دیوارنگاره ولیعصر همدرد رفیق شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، طرح دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) شهر تهران با عنوان «همدردتم رفیق» امروز- شنبه- ۱۳ آبان ماه- در پی جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و به یاد ۲هزار و ۵۱۰ دانش‌آموز که توسط این رژیم در ۲۵ روز گذشته به شهادت رسیدند، رونمایی شد.

این دیوارنگاره اثری از خانه‌ طراحان انقلاب اسلامی است که با شعار «معصوم تر، که بُود از این کودکان پاک؟» با طراحی گرافیک مهدی ایمانی، ایده پردازی صالح کوشکی، طراحی نوشتار مجتبی حسن‌زاده و شعری از علیرضا قزوه به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج رونمایی و نصب شده است.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

پوسترها، بیلبوردها و دیوارنگاره‌های شهری نیز پس از این عملیات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطین برای اعلام انزجاز و همدردی با مردم فلسطین آثاری را به نمایش گذاشتند. پویش «حریفت منم» نیز در این راستا توسط خانه طراحان انقلاب اسلامی اجرایی شده است.

طرح دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج) شهر تهران دوم آبان ماه با توجه به اتحاد بین جبهه مقاومت علیه رژیم غاصب صهیونیستی با عنوان «سیل غیرت» و شعار «سیل غیرت می‌برد بنیان ظلم»، ۲۷ مهرماه با توجه به بی‌تفاوتی حقوق بشر علیه جنایات صهیونیست‌ها با شعار «مرگ بر حقوق بی‌بشر» رونمایی شده است.

همچنین این دیوارنگاره ۲۴ مهرماه با عنوان «شمر زمانه» و با شعار «دوباره شمر زمانه/دوباره قحطی آب» با توجه به ظلم بی‌امان رژیم صهیونیستی و قطع آب به روی کودکان مظلوم فلسطین، ۲۱ مهرماه با عنوان «درد فلسطین» و با شعار «شرف همپاست با دردِ فلسطین» و ۱۶مهرماه با توجه به انجام عملیات مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی با عنوان «طوفان الاقصی» رونمایی و نصب شده است.
نظر شما