يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۰
کد خبر: ۱۳۵۶۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
ویژه برنامه «یک روز خاص» به مناسبت هفته ملی نوجوان با شعار« پرچممون بالاست» روز دوشنبه 15 آبان ماه در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
یک روز خاص با نوجوانان در فرهنگسرای گلستانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، علی رضا معادی مدیر فرهنگی هنری منطقه 8 و رییس فرهنگسرای گلستان با اعلام این خبر افزود : با هدف نقش آفرینی نوجوانان در طراحی، روایت سازی و اجرای برنامه های فرهنگی، ویژه برنامه «یک روز خاص» با برنامه‌ریزی، حضور و اجرای نوجوانان دخترمدارس منطقه 8 در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
معادی اظهار داشت: این برنامه در راستای  شناسایی  نوجوانان فعال و دغدغه مند و تشکیل باشگاه نوجوانان گلستان اجرا می‌شود، اجرای بخش‌های اصلی این برنامه برعهده نوجوانان بوده و خود آنان عهده‌دار اصلی آن هستند تا یک روز متفاوت را رقم بزنند. در این برنامه، نوجوانان دخترشرکت کننده پس از ورود به فرهنگسرا و پرکردن  فرم اطلاعات و توانمندی های خود به یک برنامه شاد و مفرح همراه با مهارت افزایی ، تفریح و سرگرمی دعوت می‌شوند.
رییس فرهنگسرای گلستان همچنین گفت: از جمله آیتم‌های برنامه می‌توان به: حافظ خوانی( توسط هما آریا)، مسابقه استندآپ کمدی( با موضوعاتی که در ابتدای ورود نوجوانان به ایشان ارائه می‌شود)، دوبله همزمان انیمیشن(توسط ستایش زوار)، خاطره گویی با موضوع اردوی راهیان نور توسط نوجوانانی که دراین اردو شرکت کرده بودند، اجرای نوازندگی سنتور( توسط سوین صدری و هستی محمد رحیمی) واکران فیلم سینمایی اشاره کرد.
وی افزود: در کنار این برنامه‌ها، گریم پرچم ایران روی صورت نوجوانان، ورکشاپ طراحی با موضوع غزه و فلسطین(توسط زهرا طاهری)، عکس یادگاری با لوکیشن متناسب با موضوع روز نوجوان و غزه، انجام بازی‌های ورزشی( فوتبال دستی، فوتبال فوتی و...) ازدیگربخش‌های متنوع جشن روز ملی نوجوان در فرهنگسرای گلستان است. 
معادی درپایان گفت: همچنین نوجوانان حاضر در برنامه می توانند فیلم‌های کوتاهی از روایت اجرایی برنامه تولید کنند و ازنوجوانانی که فیلم کوتاه آنان به بهترین و کامل‌ترین شکل، روایت محتوایی و اجرایی برنامه را به تصویر بکشد تقدیر خواهد شد و به نفرات برترمسابقات نیز جوایزی اهدا می‌شود.
 گفتنی است، ویژه برنامه" یک روز خاص" روز دوشنبه پانزدهم آبان ماه از ساعت 30/14 با حضور نوجوانان دختر مدارس منطقه 8 در فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، خیابان جانبازان غربی، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک برگزار می‌شود. 
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77815173 تماس بگیرند.

نظر شما