يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۳۰
کد خبر: ۱۳۵۶۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
جزئیات برنامه های خانه فرهنگ منتظر معرفی شد
خانه فرهنگ منتظر از مراکز مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 به منظور همدلی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطین و غزه، برنامه هایی ویژه کودکان برگزار می کند.
حمایت 300 کودک افغانستانی و ایرانی ازکودکان مظلوم غزهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مجید اکبر رییس خانه فرهنگ منتظر در خصوص جزئیات اجرای این برنامه ها گفت: در پی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، موجی از همبستگی با کودکان فلسطین و غزه راه افتاده، به همین منظور خانه فرهنگ منتظر نیز مسابقه دلنوشته «شاخه برگ زیتون» را با حضور 300 کودک و نوجوان اتباع افغانستانی و ایرانی، از ساعت10 صبح دوشنبه 15 آبان برگزار می کند و در پایان پس از داوری این آثار به صاحبان سه اثر برتر، جوایزی به رسم یادبود اهدا خواهد کرد.

رییس خانه فرهنگ منتظر افزود: همچنین نمایشگاه نقاشی با عنوان «فرشتگان غزه» روز یکشنبه 14 آبان ماه جاری همراه با تقدیر از 10 نفر از برگزیدگان مسابقه نقاشی که پیشتر با همین عنوان برگزار شده بود، در این مرکز برپاست.

مجید اکبر با اشاره به استفاده از قالب های متنوع تصویری (ویدیوکلیپ، موشن گرافی و فتوکلیپ) گفت: با تولید و انتشار ویدیوکلیپ های «خیبر، خیبر یا صهیون» و «مـادر قـصه گو» با بیان روایتی دقیق و مستند از این رخداد مهم در جهت آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان در خصوص حمایت و همدلی با مردم مظلوم فلسطین، امیدوارم نقش موثری ایفا کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تولید محتوای فرهنگی برای فضای مجازی با رویکرد و مناسبت های مختلف و انتشار در پیام رسان های (روبیکا، ایتا بله) و آپارات به نشانی:  @farhangsara_bahman از دیگر برنامه های خانه فرهنگ منتظر است.

گفتنی است،خانه فرهنگ منتظر در خیابان خزانه بخارایی شمالی(محله باغ آذری)، خیابان شهید زارعی واقع است.

علاقه مندان برای اطلاع بیشتر درخصوص برنامه های این مرکز می توانند با شماره تلفن : 553320440_ 021 تماس بگیرند.
نظر شما