شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۳۵۶۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با بیان این که دوران بزن در رو در مقابل جبهه رسانه ای مقاومت تمام شده، اظهار داشت: هرکدام از رسانه‌های جبهه مقاومت به مثابه یک موشک فتاح رادارگریز بالستیک نقطه‌زن بر سر رژیم صهیونیستی فرود می‌آید.
دوران «بزن در رو» مقابل جبهه رسانه‌ای مقاومت تمام شده استبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،مرتضی کارآموزیان در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: جنگ اسرائیل علیه غزه، خونین‌ترین و بی رحمانه ترین جنگ برای خبرنگاران از حدود ۳۰ سال پیش بوده است ولی امروز با قدرت اعلام می کنیم دوران بزن در رو در مقابل جبهه رسانه ای مقاومت تمام شده و هر کدام از رسانه های این جبهه به مثابه یک موشک فتاح رادارگریز بالستیک نقطه زن بر سر رژیم صهیونیستی فرود می آید.

وی افزود: پیروزی نزدیک است و ما نه شک می‌کنیم و نه خسته می‌شویم. بلکه دشمنانمان را خسته می کنیم. ما ناامید نمی شویم و یک صدا از جامعه بین الملل به ویژه شورای امنیت سازمان ملل می خواهیم که به وظیفه خود عمل کرده و هر چه سریعتر جلوی نسل‌کشی و پاکسازی قومیتی توسط رژیم صهیونیستی را بگیرد.

کارآموزیان ادامه داد: رسانه‌های بیگانه نتوانستند جلوی شکل گیری یک دایره مفهومی مظلومیت اقتدار آفرین یا مظلوم مقتدر معتقد شده را بگیرند. فلسطین نزدیک به ۹ هزار شهید داده اما عجز و ناله‌ای نمی‌بینید. بلکه شاهد اقتدار مردم غزه هستید. مردم فلسطین در ۷۵ سال اخیر به این موضوع رسیده اند که عجز، کاری را از پیش نمی‌برد، بلکه می‌بایست مقتدرانه به مسیر خود ادامه دهند که در این راستا مفهوم فلسطین مقتدر با کمک رسانه های خودشان برای آن‌ها مهم است و به همین دلیل رسانه‌های بیگانه نمی‌توانند این مسئله را فهم و حل کنند.

وی تاکید کرد: هدف قرار دادن خبرنگاران و خانواده‌های آنها و مراکز رسانه ای در غزه اقدامی هدفمند برای جلوگیری از رسیدن صدای مظلومیت مردم غزه به جهانیان و برملا نشدن جنایت‌های اشغالگران صهیونیست علیه کودکان، زنان و زیرساخت‌های نوار غزه است. در جریان این حمله افرادی به شهادت رسیدند که در تلاش برای به تصویرکشیدن شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در عملیات مردم فلسطین و سربازان مقاومت بودند و مظلومیت فلسطینیان را به تصویر می‌کشیدند.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور افزود: رژیم صهیونیستی بداند نوای حق و حق‌طلبی با چنین اقداماتی قطع نخواهد شد و امروز خون شهدای محور مقاومت است که دامان آنها و حامیانشان را گرفته و تا رهایی قدس شریف و بازگرداندن حق به صاحبانش، این خون‌ها با گرمای خود اعتبار ساختگی آنها را بر باد خواهد داد.

وی اضافه کرد: این رژیم باید بداند دیگر با اقدامات رسانه‌ای نمی‌تواند برای خود خلق اعتبار کرده و تصویری غیرواقعی به جهان مخابره کند. تصویرواقعی همان است که این روزها از لنز دوربین‌های رسانه‌های فلسطینی و رسانه های حق طلب جهان و قلم منادیان مظلوم علیه ظالم در حال مخابره است. دولت آپارتاید، وحشی و ظالم رژیم صهیونیستی، خبرنگاران و روزنامه‌نگارانی را هدف قرار می‌دهد که جرات می‌کنند جنایات جنگی آن‌ها را افشا کنند. امروز در دنیا جبهه نفرت از این رژیم شکل گرفته و این جبهه توسط جبهه رسانه های انقلاب شکل گرفته است.

از ابتدای جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در غزه تاکنون ۴۶ خبرنگار به شهادت رسیده‌اند.
نظر شما