يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۶۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 برگزار می کند:
فرهنگسرای امید در ادامه سلسله نشست های گفتگو محور نوجوانان ، ششمین دورهمی «بچه های رستا» را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13و فرهنگسرای امید؛ همزمان با هفته نوجوان ، ششمین ویژه برنامه «بچه‌های رستا» با حضور جمعی از نوجوانان فعال و علاقمند به نشست های گفتگو محور در فرهنگسرای امید برگزار می شود.
در این نشست که با عنوان «فردا ساختنی است» و با شعار «من جمله ای از قصه فرداها هستم» برگزار می شود ، قرار است موضوع اطمینان خاطر از آینده در حوزه تحصیل ، شغل و آینده نگری مثبت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
نوجوانان امروز ، با نوجوانان نسل های قبل از خودشان متفاوت هستند . نوجوان امروز نمی تواند بر مبنای تجربیات و دانش دیروز ، آینده خودش را بسازد زیرا آینده آن به شدت با آنچه امروز می بینیم و می شونیم ، متفاوت است . تقویت مهارت سواد آینده نگری و آشنایی نوجوانان با رشته های تحصیلی ، مشاغل آینده و خیال پردازی درباره آنها می تواند بذر انتخاب هدف های صحیح در مقطع دبیرستان را در ذهن آنها بکارد. مدارس،جامعه و والدین نقش مهمی در ساختن آینده آنها دارند و دوراندیشی آنان در هدایت نوجوان برای یادگیری این مهارت ها دارای اهمیت فوق العاده ای در ساختن آینده می باشد.
فرهنگسرای امید بناست در ششمین دوره نشست های گفتگو محور«بچه‌های رستا» با حضور دکتر فهیمه گرجی ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب و دارای مدرک دکترای حقوق اسلامی و علوم قرآنی ، در خصوص تقویت مهارت سواد آینده نگری با نگاهی مثبت و امیدوارانه به بحث وگفتگو بپردازد.
لازم به ذکر است سلسله نشست‌های گفتگو محور ویژه نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا» با هدف ایجاد بستر عملیاتی ویژه نوجوانان به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و فرهنگسرای امید نیز به عنوان یکی از مراکز فعال در اجرای این برنامه مشارکت دارد.
براساس این گزارش ششمین جلسه از «بچه‌های رستا» روز سه شنبه 16 آبان 1402 ساعت 16 در سالن کنفرانس فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.
علاقمندان می توانند جهت حضور در این برنامه به فرهنگسرای امید واقع در : میدان شهدا ، خیابان 17 شهریور ، خیابان خشکبارچی ، بوستان خیام مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33303843 تماس بگیرند.
نظر شما