يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۴
کد خبر: ۱۳۵۷۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
سریال «رعد و برق» ساخته بهروز افخمی که فروردین سال ۱۴۰۰ روانه آنتن شبکه پنج شد و بعد از پخش یک قسمت به دلیل مسائل فنی نیمه‌تمام ماند، از امشب از شبکه یک پخش می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سریال «رعد و برق» از امشب در جدول پخش شبکه یک قرار گرفته و به صورت شبانه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش می‌شود. سریال «رعد و برق» جایگزین سریال «انقلاب دوم» خواهد شد.

به نقل از ایرنا،فروردین ماه سال ۱۴۰۰ روابط عمومی شبکه پنج سیما در اطلاعیه‌ای از مخاطبان سریال رعد و برق عذرخواهی کرد و نوشت: شب گذشته مجموعه ماه رمضانی رعد و برق به دلایل فنی به پخش تلویزیونی نرسید و شبکه پنج سیما به همین دلیل از مخاطبان همراه، همیشگی و محترم خود عذرخواهی می کند. اما این نرسیدن فقط محدود به شب دوم نشد و قسمت‌های بعدی هم آنتن نرسید.

تهیه کننده سریال حدود دو سال پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره این که چرا تلویزیون سریال ساخته‌نشده را در جدول پخش قرار داده است که پاسخ داد: برای ساخت این سریال در مرحله جلوه‌های ویژه مشکل پیدا کردیم. تا به حال هیچ سریالی با فرمت «فورکی» ساخته نشده است. من و آقای افخمی فکر نمی‌کردیم حجم جلوه‌های ویژه رعد و برق این قدر زمان‌بر و زیاد باشد. چندین بار کپی کردیم و اصلاح رنگ و گرفتن خروجی خیلی زمان برد. کیفیت بالای تصاویر این امکان را ایجاد کرد که دست کارگردان باز باشد و امکان زوم و تغییر و تحول داشته باشد. به هر حال این اتفاق افتاده و عوامل از قصد تاخیر نکردند.

رعد و برق پنجمین سریال تلویزیونی است که بهروز افخمی آن را کارگردانی می کند و روایتی از مناطقی است که نوروز سال ۹۸ درگیر سیل شدند.

شهرام قائدی، محمد فیلی، مهران رجبی، مختار سائقی، شهین تسلیمی، سام کبودوند، تورج فرامرزیان، مهدی زمین ‌پرداز، ابراهیم امیرخانی، مزدک رستمی، مریم عبادی، غلامعلی رضایی، مجید درستی، ابراهیم یوسفی، حامد محمد خانی، ویدا موسوی، سپیده موسوی و ... از جمله هنرمندانی هستند که در در این سریال ایفای نقش می کنند.
نظر شما