يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۴
کد خبر: ۱۳۵۷۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
گلعلی بابایی پژوهشگر و مستند نگار دفاع مقدّس و یکی از پرکارترین و مؤثرترین چهره‌های ادبیات پایداری و مقاومت روز سه شنبه 23 آبانماه ساعت: 16 میهمان باشگاه کتابخوانی نوجوونی کتابخانه فرهنگسرای عطار نیشابوری است.
دیدار با گلعلی بابایی در برنامه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی اعضای باشگاه کتابخوانی نوجوانان کتابخانه فرهنگسرای عطار نیشابوری در برنامه" توشبیه کدوم کتابی" به منظور آشنایی بیشتر با یکی از نویسندگان برجسته کشورمان به دیدار گلعلی بابایی پژوهشگر و نویسنده در حوزه ادبیات شفاهی جنگ خواهند رفت.

در این نشست صمیمانه که با حضور عوامل فرهنگی هنری و نوجوانان منطقه برگزار می گردد، درباره آثار ارزشمند این هنرمندبحث و تبادل نظر می شود  ودر ادامه نوجوانان سوالات و نظراتشان رابا وی در میان می گذارند .
گلعلی بابایی، متولد سال 1339 در روستای برار از توابع شهرستان چالوس است. "غربت هور"، " از الوند تا قراویز"، "حکایت مردان مرد"، "نبرد های جنوب اهواز (کارنامه تاریخی، جغرافیایی، نظامی منطقه عملیاتی جنوب و جنوب غربی اهواز)"، "حکایت مردان مهر (بر اساس زندگی نامه سرداران شهید غلامعلی پیچک و مهدی خندان) " و " نقطه رهایی"، از جمله آثار منتشر شده وی هستند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیر قلی مراجعه و یا با شماره تلفن 55718143 تماس حاصل نمایید.
نظر شما