يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۶
کد خبر: ۱۳۵۷۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
مجتمع برادران شهید جعفری نژاد روز یکشنبه 21 آبان ماه ساعت 17 در ویژه برنامه "دیدار با نویسنده" با رفیع افتخار نویسنده ادبیات کودک و نوجوان دیدار و گفتگو می کند.

دیدار و گفتگو با رفیع افتخار در ویژه برنامه به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه پانزده، مجتمع برادران شهید جعفری نژاد همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب و با هدف ارتقا فرهنگ کتاب و کتابخوانی روز یکشنبه 21 آبان ماه ساعت 17 در ویژه برنامه "دیدار با نویسنده" با رفیع افتخار نویسنده ادبیات کودک و نوجوان دیدار و گفتگو می کند.

رفيع افتخار متولد 1339 در تهران و كارشناس ارشد كشاورزی است. او تاليف و ترجمه برای نوجوانان را از سال 1369 آغاز كرده و تاكنون بیش از ۵۰ اثر برای کودکان و نوجوانان نوشته است. «وحشت در خانه شماره ۴» و «بزرگ شدی ریزه میزه» از تازه ترین آثار این نویسنده است.

افتخار درباره مضمون کتاب‌ «وحشت در خانه شماره ۴» می گوید: همیشه دوست داشتم برای نوجوانان داستان‌های پلیسی، مهیج و ماجرایی بنویسم. وی افزود: زمان بچگی خوره این نوع کتاب‌ها بودم؛ کتاب‌هایی که شخصیت‌های آن مایک هامر سامسون و لاوسون و ریچارد بودند. خاطرم هست وقتی دوره ابتدایی بودم کتاب قطور «وحشت در ساحل نیل» را از بعد از ظهر تا نیمه‌شب می‌خواندم و تا صبح کابوس می‌دیدم. حالا «وحشت در خانه شماره ۴» را نوشته و سعی کرده‌ام داستانی امروزی باشد؛ بنابراین آن را با سرنوشت و زندگی کودکان کار گره زدم.

مجتمع برادران شهید جعفری نژاد در خیابان خاوران، خیابان هاشم آباد، انتهای هاشم آباد واقع شده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این برنامه می توانند با شماره تلفن 33021818 تماس بگیرند.

آیین رونمایی از کتاب "برف گرم" نوشته معصومه خوانساری

یکشنبه پانزدهم مردادماه ساعت 16 د رسالن اجتماعات طبقه همکف با حضور نویسنده اثر

منتظر حضور سبزتان هستیم.

#فرهنگسرای-خاوران #برف_گرم #انتشارات-سوره_مهر #کتابخانه_خاوران #اوقات_فراغت #کتابخوانی

نظر شما