يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۶
کد خبر: ۱۳۵۸۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
انیمیشن سینمایی «شاه میمون» چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه با دوبله همزمان در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید.

نمایش و دوبله همزمان انیمیشن «شاه میمون» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اکران و دوبله همزمان و موزیکال انیمیشن سینمایی «شاه میمون» چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران میزبان شهروندان است.

انیمیشن «شاه میمون» محصول ۲۰۲۳ سه کشور آمریکا، چین و هنگ‌کنگ ماجرای یک میمون و عصای جادویی‌اش است که باید در تلاشی حماسی در مقابل شیاطین، اژدهایان و بزرگترین دشمنش یعنی نفس خود قرار بگیرد. در این مسیر میمون با دختری روستایی روبه‌رو می‌شود که او را به چالش کشیده و نشان می‌دهد که حتی کوچک‌ترین حوادث نیز می‌توانند تأثیر بزرگی بر جهان داشته باشند.

دوبله این انیمیشن بر عهده استودیو ساندو است و ابراهیم ربیعی کارگردانی اجرا را بر عهده دارد. ارشیا شریعتی، اکرم عبدی، حسین مردانشاه، خاطره محمودیان، مهرداد معمارزاده، ابراهیم ربیعی، میلاد مبینی، احسان صمدیار، امیررضا لطفی، بابک بهروزی، فرشته قدیمی، سعید قره‌داغلی، فرناز جهانبانی، فاطمه کاکاوند، فرانک ملکی و فربد نهری گویندگان و حسین مردانشاه، ‌پردیس اسدپور، یگانه رمضانی و فرناز جهانبانی خوانندگان این اجرا خواهند بود. رضا کرامتی مدیر پروژه، یگانه رمضانی مدیر دوبلاژ، فرنوش طبیبیان صداپرداز و سهیل کرامتی ترانه‌سرا دیگر عوامل هستند.

علاقه‌مندان برای خرید بلیت این برنامه می‌توانند به تیوال مراجعه کنند. فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده و شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸ پاسخگوی پرسش‌های شهروندان است.

نظر شما