شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۵
کد خبر: ۱۳۵۸۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه تو شبیه کدام کتابی ؟ در دو کتابخانه علامه حزین لاهیجی و مسجد النبی (ص) منطقه 21 برگزار می شود.
تو شبیه کدام کتابی؟به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هم زمان با هفته کتاب و کتابخوانی اجرای ویژه برنامه "تو شبیه کدام کتابی ؟" در دو کتابخانه علامه حزین لاهیجی و مسجدالنبی (ص) هماهنگ شده است. این دوبرنامه به ترتیب در روزهای دوشنبه 22 آبان ماه ، از ساعت 17 در کتابخانه علامه حزین لاهیجی و پنج شنبه 25 آبان ماه از ساعت 15 در کتابخانه مسجدالنبی (ص) اجرا می شود.

 مخاطبین باشگاه از نوجوانان بوده و در دوره همی  گپ و گفت  در مورد کتاب و کتابخوانی صحبت می کنند و از خاطرات خود درباره شخصیت های کتابهایی که تا بحال خوانده و خودشان را چقدر شبیه آنها می‌دانند خواهند گفت . همچنین برنامه ای در حوزه شعر و شعر خوانی و شاهنامه با حضور  وفا قباد پور از شعرای معاصر به عنوان کارشناس و مجری اجرا می شود .
شاهنامه فردوسی یکی از بهترین آثار ادبی جهانی محسوب می شود که با حضور قهرمانان و شخصیت های بسیار و رخداد داستانهای حماسی گوناگون در آن نوجوانان را به خوبی به سمت شخصیت پردازی و تخیل رهنمون می شود.
 وفا قبادپور با بیان تعدادی از این شعر داستانها نوجوانان حاضر در برنامه را در جایگاه هریک از این قهرمانان اساطیری قرار داده و شبیه سازی میکند. از اعضای فعال کتابخانه دعوت شده در این برنامه حضور داشته باشند و همچنین از نویسندگان نوجوان که دستی بر قلم دارند نیز دعوت هستند  تا مخاطبان را با  نکان و نظرات خود و نحوه نگارش کتاب آشنا کنند.

علاقه مندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره 44534055 تماس حاصل نموده و به منظور شرکت در این برنامه ها به نشانی های : (کابخانه علامه حزین لاهیحی : تهرانسر،بلوارگلها، شهرک کاظمیه ،نبش خیابان چهاردهم ) و یا (کتابخانه مسجدالنبی(ص) : تهرانسر،شهرک پاسداران ، خیابان شهید طالبی،کوچه 27 مرکزی ، ساختمان مسجد النبی ،پلاک 32 ) مراجعه نمایند.

نظر شما