يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۲
کد خبر: ۱۳۵۸۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی فرهنگسرای خانواده برنامه های متنوعی را برگزار می‌کند.

برنامه های فرهنگسرای خانواده به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ برنامه «کتابخانتو بساز!» و «اهدای کتاب» با هدف دریافت کتاب های بلا استفاده در رده سنی کودک و نوجوان جهت تامین منابع سایر کتابخانه های شهر تهران از جمله مناطق محروم و کم برخوردار، «ثبت نام رایگان»، «کتابخانه گردی» (بازدید مدارس و مهدکودک‌ها از کتابخانه)، «مسابقه کتابخوانی» و «بخشودگی جرایم دیرکرد» از جمله برنامه های فرهنگسرای خانواده به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است.

همچنین طرح «کتاب در گردش» با هدف ترویج اهدای کتاب و همچنین دست به دست شدن کتاب ها در بین شهروندان برگزار می شود در این برنامه با اهدای کتاب به شهروندان از آنها دعوت می شود که پس از مطالعه کتاب آن را به دوستان و نزدیکان خود هدیه دهند.

یادآور می شود همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نشست «گنجینه خانواده» با همکاری انتشارات بین الملل با معرفی و رونمایی دو کتاب «چه جوری به هم بیایم» و « هوای دو نفره» با حضور حسین رستمی (مولف و سخنران) روز سه شنبه 23 آبان ماه ساعت 10 برگزار می شود.

فرهنگسرای خانواده به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از 23 تا 30 آبان‌ماه میزبان علاقه مندان است.

دوستداران کتاب و کتابخوانی برای بهره مندی از برنامه های یاد شده می توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88706869 تماس بگیرند.

نظر شما