يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۳۵۸۴۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
همزمان با هفته کتاب به همت کتابخانه مصطفی رحماندوست
کتابخانه مصطفی رحماندوست از مراکز فرهنگی منطقه ۳ همزمان با هفته کتاب ویژه‌برنامه «تو شبیه کدوم کتابی؟» را در مدرسه صالحین برگزار می‌کند.
«تو شبیه کدوم کتابی؟» با حضور مصطفی رحماندوست برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با هفته کتاب، کتابخانه مصطفی رحماندوست از مراکز فرهنگی منطقه ۳ ویژه‌برنامه «تو شبیه کدوم کتابی؟» را چهارشنبه ۲۴ آبان ماه ساعت ۱۰ با حضور مصطفی رحماندوست شاعر و نویسنده محبوب کودک و نوجوان در مدرسه صالحین برگزار می‌کند.

قصه‌گویی و خوانش کتاب و بیان نقش و جایگاه قصه و قصه‌گویی در تقویت فرهنگ کتابخوانی توسط مصطفی رحماندوست و تبادل نظر درباره آثار وی و بازی و سرگرمی گروهی از برنامه‌های این نشست خواهد بود.

در برنامه «تو شبیه کدوم کتابی؟» نوجوانان ضمن معرفی یک شخصیت از میان کتاب‌هایی که خوانده‌اند، بیان می‌کنند که شبیه کدام کتاب هستند و نظراتشان را با رحماندوست در میان می‌گذارند.

کتابخانه مصطفی رحماندوست در بزرگراه صدر غرب به شرق، خروجی کامرانیه، بوستان سهیل واقع شده و برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره برنامه‌های این کتابخانه می‌توانید با شماره ۲۲۷۸۰۰۶۱ تماس بگیرید.
نظر شما