يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۳۵۹۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، برنامه‌ی کمک مؤمنانه‌ی «ندای مهربانی»، با مشارکت کانون‌های مردمی مجتمع فرهنگی هنری نور در روستای عالم‌کلا برگزار خواهد شد.

طنین «ندای مهربانی» با کمکهای مؤمنانه برای دانش‌آموزان در هفته‌ی کتاب و کتابخوانیبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقۀ 5؛ مجتمع فرهنگی هنری نور با مشارکت کانونهای مردمی بانوان و جهاندیدگان، به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، برنامه‌ی کمک مؤمنانه‌ی «ندای مهربانی» را روز جمعه، 26 آبان 1402، از ساعت 9 تا 17 در روستای عالم‌کلا برگزار خواهد کرد.

«ندای مهربانی» برنامه‌ای با محتوای کمک مؤمنانه‌ی فرهنگی است که به همت مجتمع فرهنگی هنری نور به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی برای اهالی و به ویژه دانش‌آموزان روستای عالم‌کلا برنامه‌ریزی شده است و در راستای فعالیتهای جهادی مدیریت فرهنگی هنری منطقۀ 5 اجرا خواهد شد.

در این برنامه هدایای تدارک دیده‌شده برای دانش‌آموزان به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، شامل کتابهای درسی و کمک آموزشی، همچنین کتابهایی با موضوعات متنوع تاریخی و ادبی و کتب ویژه‌کودک و نوجوان، تقدیم آنان خواهد شد.

علاوه بر اهدای کتاب به دانش‌آموزان و کودکان و نوجوانان، بسته‌های مهربانی خیّرین نیکوکار منطقه، شامل پوشاک گرم نیز در بین آنان توزیع خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حمایت از این برنامه و برنامه‌های مشابه، می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما