شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۳۵۹۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، ویژه‌برنامه‌ی «کتابخانتو بساز» در کتابخانه‌های منطقه‌ پنج تهران برگزار می‌شود.

کتابخانه‌های منطقه 5 کتاب‌های اهدایی شهروندان را به کتابخانه‌های مناطق محرم می‌رسانندبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی، ویژه‌برنامه‌ی «کتابخانتو بساز» از روز چهارشنبه، 24 آبان تا 15 آذر 1402، در کتابخانه‌های منطقه پنج تهران اجرا می‌شود.

ویژه‌برنامه‌ی «کتابخانتو بساز» با هدف تجهیز و فعال‌سازی کتابخانه‌های مناطق محروم و کم‌برخوردار حومه تهران و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی اجرا می‌شود و شهروندان کتابخوان و خیرخواه تهرانی می‌توانند با اهدای کتاب، به ویژه کتب گروه سنی کودک و نوجوان، در تحقق اهداف این کارزار نیکوکارانه، حضور مؤثر داشته باشند.

به منظور اجرای این برنامه، تمامی کتابخانه‌های شهر تهران آماده‌ی دریافت کتب اهدایی شهروندان محترم می‌باشند. در منطقه پنج تهران نیز کتابخانه‌های شهدای حصارک و علامه جعفری، همچنین کتابخانه‌های فردوس در فرهنگسرای فردوس، شیخ هادی نجم‌آبادی در فرهنگسرای معرفت، شیخ فضل‌الله نوری در مجتمع فرهنگی هنری نور و خانه‌فرهنگهای میثاق، محصل، باصفا و آیه، در خدمت سفیران نیکوکار فرهنگ و دانایی به منظور تجمیع و ارسال کتب اهدایی ایشان به تشنگان مطالعه می‌باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ferdos.farhangsara در شبکه‌های اجتماعی مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن 44081043 تماس بگیرید.

نظر شما