يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۹
کد خبر: ۱۳۵۹۳۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
کتابخانه هفت چنار به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در برنامه «تولد یک پروانه» میزبان مرتضی خدایگان و بهناز ابوالوفایی نویسنده ، شاعر و پژوهشگر است.
دیدار کودکان و نوجوانان با زوج شاعر و نویسنده در هفته کتاببه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کتابخانه هفت چنار، نشست ادبی تولد یک پروانه را  با حضور دوتن از شاعران و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان  یکشنبه 28 آبان ماه ساعت 13 برگزار می کند.
در این برنامه کودکان و نوجوانان با مرتضی خدایگان و همسر وی بهناز ابوالوفایی دیدار و گفتگو  می کنند. در این نشست صمیمی نویسندگان  در باره خود و آثاری که برای  کودکان و نوجوانان خلق کرده اند سخن می گویند و به پرسش های دانش آموزان در باره دنیای نویسندگی پاسخ می دهند.
مرتضی خدایگان، شاعر ، نویسنده ، پژوهشگرو فعال فرهنگی ،مربی فرهنگی کانون پرورش فکری مراکز استان تهران وکارشناس ارشد ادبیات فارسی ، سردبیر مجله منطقه ای کودک ونوجوان پیشوک ، نفر اول جشنواره شعر خلیج فارس ،برگزیده جشنواره شعر سراسری کرج می باشد.
 واز آثار وی می توان به کتاب دعوت مرتناز ، من درختی کلاغ به دوشم ، مجموعه غزل در دست چاپ و    روبان ( داستان کودک ونوجوان) در دست چاپ اشاره کرد.
بهناز ابوالوفایی شاعر، نویسنده، پژوهشگروفعال فرهنگی ، مربی ادبی کانون پرورش فکری استان تهران،مدرس کارگاه های شعر، داستان، نوشتن خلاق و ریاضیات خلاق ، مدرس و داور جشنواره ملی فردوسی است که از آثار وی می توان به فرفری (مجموعه 4 جلدی داستان کودک ونوجوان)، کتاب دعوت مرتناز ،  مجموعه غزل در دست چاپ اشاره کرد.

کودکان و نوجوانان جهت شرکت رایگان در این برنامه می توانند به نشانی : میدان بریانک خیابان شهید دعوتی.خیابان حسام الدین. کوچه شهید محقق .بوستان ناظمی مراجعه و یا با شماره 55787700 تماس حاصل نمایند.
نظر شما