يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۰
کد خبر: ۱۳۵۹۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
همزمان با هفته کتاب، کتاب «بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری» در فرهنگسرای اخلاق رونمایی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، آیین رونمایی از کتاب «بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری» نوشته دکتر محسن محمدعلی لواسانی در قالب ویژه برنامه «هارمونی زندگی» با حضور سید حسن سید ابراهیم مشاور مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود.
این کتاب شامل مجموعه‌ای از مقالات چهره‌های صاحب‌نام در عرصه بازی درمانی و رفتاردرمانی شناختی است. بدین منظور نگارنده، بازی درمانی را در 6  فصل همراه با تکنیک‌های متعدد و کارآمد با این عناوین شرح داده است: منطق ترکیب بازی درمانی؛ تاریخچه و بنیان مفاهیم بازی درمانی؛ درمان‌های موثر؛ روش‌های سودمند بازی درمانی؛ ترکیب و بکارگیری تکنیک‌های بازی ـ محور با CBT و مراقبت درمانگر از خود.
بازی بخش بزرگی از زندگی و راه ارتباطی با کودک است و آموزش و تغییر رفتار او از طریق بازی مقدور است. ازآنجا که کودکان خردسال فاقد مهارت استدلال انتزاعی و توانایی کلامی در بیان اندیشه و احساسات هستند، از طریق بازی خود را بیان می‌کنند. بازی وسیله‌ای غیر تهدیدآمیز، برای پر کردن شکاف بین تجربیات و شناخت‌های خود به کودکان می‌دهد و از این طریق فرصتی برای یادگیری فراهم می‌کند.
همچنین در ادامه این جلسه رونمایی کتاب، که با اجرای مهدیه ابادوز است، یک کارگاه خانواده با موضوع بازی درمانی و کودکان برگزار می‌شود و مشاور حاضر در جلسه به سوالات والدین پاسخ می‌دهد.
براساس این گزارش، مراسم رونمایی از این کتاب روز دوشنبه 29 آبان ماه از ساعت 15 الی 17 در فرهنگسرای اخلاق برگزار می‌شود..
علاقمندان برای شرکت در این مراسم می توانند به فرهنگسرای اخلاق واقع  در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی ، چنب بوستان گلزار مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33312301 تماس بگیرند..
ورود برای عموم علاقه‌مندان به کتاب آزاد است.


نظر شما