شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۳۵۹۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
فرهنگسرای اشراق به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ویژه‌ برنامه‌های متنوعی را از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه برگزار می‌کند.
ویژه برنامه‌های فرهنگسرای اشراق به مناسب هفته کتاب و کتابخوانیبه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر،  داستان‌نویسی و فن بیان، حافظ خوانی و مثنوی خوانی، شاهنامه خوانی، معرفی و نقد و بررسی کتاب «سرو خزان ندارد»، روخوانی و دورخوانی کتاب و قصه‌گویی کودکان از جمله برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی است که به همت فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.
این ویژه برنامه‌ها به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه در فرهنگسرای اشراق، کتابخانه اشراق برگزار خواهد شد.  
زمان، ساعت و عناوین ویژه‌ برنامه‌ها بدین شرح است: از تخیل تا نوشته (داستان‌نویسی و فن بیان) چهارشنبه ۲۴ آبان ساعت ۱۶، آوای مستان (حافظ خوانی و مثنوی خوانی) شنبه ۲۷ آبان ساعت ۱۳، ادبیات کهن (شاهنامه خوانی) یکشنبه ۲۸ آبان ساعت ۱۷، دیدار با نویسنده (معرفی و نقد و بررسی کتاب «سرو خزان ندارد») دوشنبه ۲۹ آبان ساعت ۱۶، پرسه‌های اندیشه (روخوانی و دورخوانی کتاب) دوشنبه ۲۹ آبان ساعت ۹ و بچه‌های آب‌نباتی (قصه‌گویی کودکان) سه‌شنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۶ در کتابخانه اشراق برگزار می‌شوند.
علاقه‌مندان برای شرکت در این ویژه برنامه می‌توانند به نشانی فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۳۵۴۹۳۵ تماس بگیرند.

نظر شما