يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۰۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
در راستای اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه؛
در راستای حمایت از مردم مظلوم غره و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، پرچم فلسطین بر روی بزرگترین نمایشگر ایران به تصویر درآمد.
پرچم فلسطین بر روی بزرگترین نمایشگر ایران به تصویر درآمدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، در راستای حمایت و ابراز همدردی ملت ایران اسلامی با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و محکومیت جنایات و وحشی گیری های بی حد و حصر رژیم غاصب صهیونیستی، پرچم فلسطین بر روی بزرگترین نمایشگر ایران به ابعاد ۱۶۰ در ۳.۲ متر  واقع در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به تصویر درآمد.
پویش رسانه ای من یک کودک فلسطینی‌ام و نصب بنرهای محکومیت رژیم اشغالگر قدس از جمله برنامه های دیگر این مجموعه در جهت اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه است.
عملیات طوفان‌الاقصی از ۱۷ مهرماه توسط رزمندگان فلسطینی علیه جنایات‌های رژیم صهیونیستی آغاز شد و طبق اعلام ارتش این رژیم، حماس توانست حدود ۲۵۰ نفر از نظامیان صهیونیست‌ها را به‌اسارت بگیرد.
ضمناً بر اثر بمباران‌های این رژیم، تعداد شهدای فلسطینی از ۱۱ هزار نفر عبور کرده است که بیش از ۷۰ درصد از آنان زنان و کودکان هستند. از ابتدای این درگیری‌ها، محاصره غزه شدیدتر شده است به‌طوری که امکان ارسال آب، غذا، دارو و اقلام اولیه موردنیاز زندگی برای اهالی غزه فراهم نیست، هم‌چنین در بیشتر اوقات امکانات ارتباطی از جمله اینترنت اهالی غزه هم قطع می‌شود.
نظر شما