يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۶
کد خبر: ۱۳۶۰۴۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
نشست ماهانه مشترک شاعران و ترانه‌سرایان با اهالی موسیقی با عنوان «عصر شعر و ترانه» پنجشنبه دوم آذرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
نشست ماهانه «عصر شعر و ترانه» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست ماهانه مشترک شاعران و ترانه‌سرایان با اهالی موسیقی با عنوان «عصر شعر و ترانه» پنجشنبه دوم آذرماه ساعت ۱۵:۳۰ با حضور جمعی از چهره‌های هنری و ادبی و علاقه‌مندان به شعر و ترانه و موسیقی با مشارکت موسسه فرهنگی هنری پیشگامان شعر نوین ایرانیان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه‌سرای نام‌آشنای کشور اجرای این برنامه ادبی را بر عهده دارد و صابر قدیمی به عنوان کارشناس شعر کلاسیک، حمیدرضا صمدی به عنوان کارشناس شعر محاوره و حمیدرضا شکارسری به عنوان کارشناس شعر آزاد در عصر شعر و ترانه حضور دارند.

حضور در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان برای شعرخوانی در این محفل می‌توانند با مراجعه به سایت چراغک به نشانی www.cheraghak.com/event ثبت نام کنند.

دوستداران شعر و ادب برای حضور در «عصر شعر و ترانه» می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما