يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۳۶۰۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
رییس کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن:
رییس کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن، از ثبت نام رایگان بیش از 300 عضو جدید همزمان با اجرای چند برنامه متنوع فرهنگی، همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب خبر داد.
در هفته کتاب بیش از 300 کارت عضویت رایگان ثبت شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، علیرضا محمودی با اشاره به ثبت نام رایگان شهروندان در هفته کتاب گفت: کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن براساس رویکرد نوجوان محورسازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علاوه بر ثبت نام رایگان و صدور بیش از 300 کارت عضویت درکنار بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب، برنامه های متنوع دیگری را با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ترغیب نوجوانان و جوانان به مطالعه برگزارکرد.

رییس کتابخانه شهید فهمیده افزود:طرح«کتاب درگردش» برنامه ای بودکه با هدف ترویج فرهنگ هبه کتاب، با ایجاد غرفه های ویژه در فضای کتابخانه، مخاطبان و مراجعین پس از مشاهده و مطالعه، آن کتاب را به دوستان و نزدیکان خود هدیه می دادند.

محمودی ادامه داد: این کتابخانه با اهدای بیش از2000 جلد کتاب به کتابخانه‌ ای در روستای لهک از توابع بخش مرکزی شهرستان اسلامشهر و اهدای بیش از 500 جلدکتاب به کتابخانه مرکزی شهرکرمان، با اجرای برنامه «کتابخانتو بساز!»، طی فراخوانی از شهروندان خواست تا کتاب‌های بلااستفاده خود درگروه سنی کودک و نوجوان را به منظور حمایت از مناطق محروم و کم برخوردار حومه شهر تهران اهدا کنند.

وی در پایان درباره برنامه «کتابخانه گردی»گفت: این برنامه با هدف آشنایی‌ کودکان و نوجوانان با فضای کتابخانه‌وکسب اطلاع از مهارت‌ های کتابداری، مسئولیت‌ها و شیوه ی کار در کتابخانه برگزار شد.

گفتنی است، مراسم تجلیل از کتابداران و اعضای فعال کتابخانه شهید فهمیده در ویژه برنامه «فانـوس هـای فرهـنگ»، آیین رونمایی ازکتاب «ارمغان سرخ» به همراه نشست نقد و بررسی کتاب های «شبکه های اجتماعی کانون نوآوری» و «استعدادیابی و استعدادپروری» با حضور نویسندگان و فعالان حوزه کتاب، دیگر برنامه‌های این کتابخانه در هفته کتاب بود.

علاقه مندان برای حضورکسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه های کتابخانه شهید فهمیده، می‌توانند به نشانی: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند، یا با شماره تلفن ۵۵۰۵۸۴۳۷-۰۲۱ تماس بگیرند.



نظر شما