يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۱۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
آیین پنجمین سالگرد تاسیس پایگاه خبری ترنم شعر به همراه تجلیل از هرمز علی‌پور سه‌شنبه هفتم آذرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
آیین پنجمین سالگرد تأسیس پایگاه خبری ترنم شعر در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین پنجمین سالگرد تاسیس پایگاه خبری ترنم شعر به همراه تجلیل از هرمز علی‌پور سه‌شنبه هفتم آذرماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این برنامه علی گرانمایه‌پور با موضوع رسانه و سید عباس سجادی با موضوع روزنامه‌نگاری ادبی سخنرانی خواهند کرد و مرجان شیخ‌حسنی مدیرمسئول و محمدرضا داداشی آذر سردبیر پایگاه خبری ترنم شعر دیگر سخنرانان هستند.

در بخش تجلیل از هرمز علی‌پور شاعر پیشکسوت و باسابقه نیز علی قنبری و ارمغان بهداروند به بیان نکاتی درباره جایگاه علی‌پور در شعر امروز می‌پردازند.

پخش کلیپ معرفی پایگاه ترنم شعر، اهدای هدیه و لوح سپاس به هرمز علی‌پور، آیین رونمایی از نسخه جدید پایگاه و رونمایی از لوگوی جدید آن و آیین امضای لوح پنج سالگی از دیگر بخش‌های مراسم خواهد بود.

پایگاه خبری ترنم شعر نخستین وب‌سایت خبری تخصصی حوزه شعر و ترانه ایران است که با هدف آموزش، ترویج و اطلاع‌رسانی درباره شعر و ترانه فعالیت می‌کند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست که شرکت در آن برای عموم آزاد و رایگان است، می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
نظر شما