يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۸
کد خبر: ۱۳۶۱۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
فیلم سینمایی «راکی» در چهل و هشتمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «راکی» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «راکی» چهارشنبه هشتم آذرماه ساعت ۱۸ در چهل و هشتمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» با مشارکت کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می‌شود.

«راکی» محصول ۱۹۷۶ آمریکا یک فیلم درام و ورزشی است که نخستین فیلم از مجموعه‌فیلم‌های راکی به شمار می‌رود. این فیلم برنده سه جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم است و جان جی. آویلدسن کارگردانی و سیلوستر استالونه نگارش فیلمنامه و بازی در نقش اصلی را بر عهده داشته‌اند. 

این فیلم پس از نمایش، در بخش گفت‌وگوی ویژه با حضور کورش جاهد کارشناس حوزه سینما و امیر قادری سردبیر کافه سینما نقد و بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در چهل و هشتمین نشست «فیلم بزرگ روی پرده بزرگ» می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

با مراجعه به سینماتیکت می‌توانید با خرید بلیت این فیلم، صندلی خود را انتخاب کنید. امکان تهیه بلیت به صورت حضوری نیز نیم ساعت قبل از شروع اکران فیلم وجود دارد.
نظر شما