يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۱
کد خبر: ۱۳۶۱۸۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
هفتمین «هم­ پیشه» میزبان عکاسان و جمعی از اعضای صنف تبلیغات و طراحان پوستر سینمای ایران شد.
دورهمی عکاسان و طراحان پوستر سینما در هم­ پیشه برگزار شدبه گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، هفتمین دورهمی «هم‌پیشه» با حضور جمعی از عکاسان سینما و طراحان پوستر سینمای ایران در عمارت کوشک بوستان گفت و گو برگزار شد.
 گردانندگی این دوره از «هم ­پیشه» را محمدحسن هندی دبیر هشتمین جشن عکاسان سینما برعهده داشت. وی ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم گفت: خوشحالم که شما دوستان را در این دورهمی می بینیم و از همه عزیزان حاضر در این جمع قدردانی می کنم که همیشه در برگزاری مسابقه و جشن عکاسان ما را همراهی کرده اند.
در ادامه مریم پیرکاری مدیرعامل موسسه تصویر شهر که مدیریت «هم­ پیشه» را نیز برعهده دارد توضیحاتی درباره اهداف برگزاری این برنامه ارائه کرد و گفت: هدف اصلی برگزاری این دورهمی ها این است که اعضای صنوف مختلف فرهنگ و هنر با عقاید مختلف بتوانند کنار هم جمع شوند و ساعاتی را به گفت و گو بپردازند.
این مراسم با حضور عکاسان پیشکسوت و جوانی چون: سیف اله صمدیان، محمد فوقانی، فتاح ذی نوری، ایران انتظام، امیر عابدی، اردشیر شلیله، هادی پویان، نادر پیرزاده، امیر خلوصی، نازنین سلامیان، بهروز صادقی، رضا مهاجر، مسعود عجمی، کسری نیک رفتار، بهنام توفیقی و بهناز شیربانی مدیر روابط عمومی انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران برگزار شد.
از صنف تبلیغات و طراحان پوستر سینما نیز محمد روح الامین، میثم میرزایی، طاها ذاکر، روح الله موحدی و سیروس سلیمی در این برنامه حضور داشتند.
«هم پیشه» سلسله برنامه ای است که با حمایت موسسه تصویر شهر و با هدف ایجاد دورهمی برای هنرمندان صنوف مختلف فرهنگ و هنر و کشف و حمایت از استعدادهای جوان برگزار می شود که این برنامه در شش دوره پیشین خود میزبان برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینمای ایران در باغ موزه هنر ایرانی، مدیران سینماها و طراحان و معماران آنان و مدیران دفاتر پخش فیلم در پردیس سینما گالری ملت، صداپیشگان و انیمیشن سازان در عمارت کوشک بوستان گفت و گو، مستندسازان و فعالان اجتماعی در باغ کتاب، مجریان و برنامه سازان تلویزیون و همچنین آهنگسازان، صدابرداران و صداگذاران سینمای ایران در پردیس سینما گالری ملت بوده است.  
نظر شما