يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۳۶۱۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
اردوی «عكاس باشي» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 ویژه پسران نوجوان در باغ کتاب تهران برگزار می شود.
اردوی «عكاس باشي» در باغ کتاب تهرانبه گزارش پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر، با توجه به استقبال بی نظیر و بهره مندي حداكثري نوجوانان از اردوهاي تفريحي، تربيتي، تاريخي و سينمايي در قالب اردوهاي «تاريخ بدانيم»، «اردوبازي» و «تياتر بازي»، اولين اجراي اردوي آموزشي دررشته عكاسي با عنوان «عكاس باشي» با حضور نوجوانان مقطع دوم متوسطه (پسران) برگزار شود. 
اين اردوي نيم روزه با هدايت مدرس عكاسي «آرش زيني»، به صورت كارگاهي و عكاسي گروهي با خط محتوايي «قراره ياد بگيريم از چه قابي به اطرافمون نگاه كنيم!» اجرا مي شود.
آرش زینی ، تصویربردار، عکاس و تدوینگر می باشد که سابقه کار در تلویزیون، تئاتر و عکاسی در حوزه تبلیغات دارد. وی مدرس ورکشاپ های تدوین ، تصویربرداری و عکاسی در مجموعه های استعداد برتر ، هنر ، ما ، آیدیبیت ، خردمندی و منتور جشنواره فیلم مدرسه ، منتور رویداد یک صدا ایران و مسئول باشگاه مستندسازی مجموعه کارا می باشد.
در همین راستا هر يك از فرهنگسراها نسبت به معرفي يك نوجوان (پسر) علاقمند به عكاسي از ميان مخاطبان نوجوان فرهنگسرا براي شركت در اردوي مذكور با رويكرد حمايت از استعداد هاي منطقه اي اقدام می نمايد.
گفتنی است در این دوره آموزشی ، تخفیف ویژه ای از طرف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.
 لازم به ذكر است، اردوي «عكاس باشي» در روز پنج شنبه 9 آذرماه با حمايت تخصصي موسسه آموزش شهر و دبيري مديريت فرهنگي هنري منطقه 13 در باغ كتاب تهران برگزار مي شود.  
نظر شما