شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۳۶۱۹۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
خوانش گروهی کتاب «گالی گلی»، یک اسب تنها همراه با نقاشی خلاق و کلاژ در خانه فرهنگ با صفا برگزار می شود.

«گالی گلی»، یک اسب آبی تنها در خانه‌فرهنگ باصفابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،کارگاه خوانش گروهی قصه برای کودکان 5 تا 7 سال، با داستان «گالی گلی» همراه با آموزش نقاشی و کلاژ، از ساعت 11 تا 12.30 روز چهارشنبه هشتم آذر 1402 در خانه‌فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

«همه‌ی اسبهای آبی، دوست پرنده‌ای دارند که حشره‌های وزوزی روی تن آنها را می‌خورد. همه، به جز یکی و آن هم کسی نیست جز گالی گلی! ولی گالی چه طور می‌تواند از دست این حشره‌های بدجنس فرار کند؟». این چند جمله، موضوع قصه‌ی «گالی گلی» از مجموعه‌ی قصه‌های شیرین جنگل، نوشتۀ رونه رندل و ترجمۀ مژگان شیخی است که با مشارکت کانون آرزوهای بزرگ و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد فضایی آموزنده و همراه با خلاقیت، با حضور آرزو مصطفی، نویسنده کتاب کودک، برای کودکان پنج تا هفت سال خوانده می‌شود و پس از پایان قصه، نقاشی و کلاژ شخصیتهای آن آموزش داده خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌فرهنگ باصفا، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 44098748 و 44053635 تماس بگیرید.

نظر شما