يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۱
کد خبر: ۱۳۶۲۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
نمایشگاه نقاشی «سرمشق» با نمایش آثاری از بهناز مجیدی جمعه ۱۰ آذرماه در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد.
نمایشگاه نقاشی «سرمشق» در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه نقاشی «سرمشق» با نمایش آثاری از بهناز مجیدی جمعه ۱۰ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد و تا ۲۰ آذرماه میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

در این نمایشگاه ۲۲ تابلو به نمایش در می‌آید که تعدادی از این آثار نگارگری با گواش و تعدادی دیگر نیز اکرلیک روی بوم است. همچنین یک تابلو از ترکیب هنر سنتی آیینه‌کاری با نقاشی اکرلیک خلق شده است.

بهناز مجیدی متولد ۱۳۶۳ دانش‌آموخته کارشناسی رشته گرافیک و کارشناسی ارشد رشته مرمت از دانشگاه علم و صنعت است. او فعالیت هنری‌اش را از کودکی با آموختن نگارگری و تذهیب نزد مرضیه قدسی آغاز کرده و از سال ۱۳۹۱ به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هنری در رشته‌های خوشنویسی، تذهیب، نقاشی، آیینه‌کاری، پاپیه‌ماشه، مجسمه‌سازی و... است. مجیدی تا کنون در چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی در مراکزی همچون گالری سیمرغ، فرهنگسرای اشراق، فرهنگسرای معرفت، مجتمع فرهنگی امام علی(ع) و... حضور داشته است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۲۰ آذرماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۷ و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه عقاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند.
نظر شما