يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۳۶۲۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
همزمان با ایام فاطمیه ویژه‌ برنامه «در سوگ ریحان» توسط فرهنگسرای ابن سینا با حضور نوجوانان منطقه2 در منزل مادر شهید بزرگوار« محمد کچویی» روز دوشنبه 13 آذرماه ساعت11صبح برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه2، به مناسبت ایام فاطمیه و سوگواری شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) ویژه برنامه «در سوگ ریحان» توسط فرهنگسرای ابن سینا با حضور نوجوانان و حجت الاسلام و المسلمین بیات با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان و با نقش‌آفرینی نوجوانان در برپایی و حفظ سنت‌های ارزشمند در منزل مادر شهید بزرگوار« محمد کچویی» روز دوشنبه 13 آذر ماه ساعت11صبح برگزار می شود.

از آیتم‌های ویژه برنامه در سوگ ریحان که با محوریت نقش‌آفرینی پسران نوجوان مدرسه شهید عباس راصد اجرا می شود می‌توان به پیش‌بینی و هماهنگی، برپایی مجالس عزاداری برای حضرت فاطمه زهرا (س)، فضاسازی و پذیرایی، خوانش وصیت نامه شهید و در نهایت تجلیل از مادر شهید اشاره کرد.

شهید محمد کچویی متولد دهم مرداد ۱۳۲۹ حاجی‌آباد(استان قم) و در هشتم تیرماه سال ۱۳۶۰ در زندان اوین که ریاست آنجا را برعهده داشته است توسط عوامل منافقین کوردل ترور و به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

فرهنگسرای ابن سینا در شهرک قدس، خیابان ایران زمین شمالی ، جنب شهر کتاب ابن سینا واقع شده است.
علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با فرهنگسرای ابن سینا به شماره های تماس 88366366  تماس بگیرند.


نظر شما