شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۳۶۲۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
ویژه‌برنامه «در سوگ ریحان» توسط فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار شده و جمعی از نوجوانان به دیدار خانواده شهید علی یزدانیان می روند.
حضور جمعی از نوجوانان فرهنگسرای نهج البلاغه در منزل شهید نوجوان «علی یزدانیان»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با ایام فاطمیه مراسم عزاداری نوجوانان تهرانی و ویژه برنامه «در سوگ ریحان» برگزار می‌شود.
 این مراسم سوگواری با حضور مهمانان ویژه‌ای برگزار می‌شود و جمعی از مادران معظم شهدا مهمان در سوگ ریحان حضوردارند. دیدار با خانواده معظم شهدا بخش اصلی این ویژه برنامه است که به همت خود نوجوانان برنامه‌ریزی شده و اجرا می‌شود. 

جمعی از نوجوانان به دیدار خانواده شهید نوجوان علی یزدانیان رفته تا یاد و خاطره آن شهید والامقام را گرامی دارند.
برگزاری مجلس سوگواری شهادت ام ابیها (س)، مداحی، روضه‌خوانی و قرائت زیارت عاشورا از دیگر بخش‌های اصلی در سوگ ریحان فرهنگسرای نهج البلاغه است. 
سلسله برنامه‌های عزاداری نوجوانان در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با هدف ساخت هویت اجتماعی نوجوانان براساس فرهنگ ایرانی اسلامی و تکریم خانواده‌های معظم شهدا توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران طراحی و برنامه‌ریزی شده و در مناطق مختلف شهر تهران اجرا می‌شود. 
براساس این گزارش، ویژه برنامه «در سوگ ریحان» فرهنگسرای نهج البلاغه روز یکشنبه 12 آذرماه از ساعت 16:30 در منزل شهید نوجوان علی یزدانیان برگزار می‌شود. از عموم نوجوانان دعوت می‌شود تا در این محفل نورانی شرکت کنند.
نظر شما