يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۷
کد خبر: ۱۳۶۲۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
آیین پاسداشت استاد ناصر ممدوح پیشکسوت هنر دوبله به همراه رونمایی از فیلم مستند «سرانجام رعفت» درباره زندگی مرحوم رعفت هاشم‌پور دوشنبه ۱۳ آذرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
آیین پاسداشت استاد ناصر ممدوح در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین پاسداشت استاد ناصر ممدوح پیشکسوت هنر دوبله به همراه رونمایی از فیلم مستند «سرانجام رعفت» درباره زندگی مرحوم رعفت هاشم‌پور دوشنبه ۱۳ آذرماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

تجلیل از ناصر ممدوح (متولد ۱۳۲۱ تهران) دوبلور، مدیر دوبلاژ، مجری و بازیگر پیشکسوت از بخش‌های اصلی این برنامه است که با مشارکت شبکه مستند سیما برگزار می‌شود.

در این مراسم از فیلم مستند «سرانجام رعفت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی نیز رونمایی می‌شود. این فیلم روایتی از سال‌ها فعالیت هنری مرحوم رعفت هاشم‌پور دوبلور و مدیر دوبلاژ تلویزیون و سینماست که در سال ۱۴۰۰ درگذشت. هاشم‌پور صداپیشه فیلم‌ها و سریال‌های گوناگون از جمله «بر باد رفته»، «ده فرمان»، «سرگیجه»، «می‌خواهم زنده بمانم»، «پدرسالار»، «امام علی(ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و... بود.

در این مراسم علاوه بر هنرمندان و چهره‌های فرهنگی، خانواده مرحوم رعفت هاشم‌پور و همسرش مرحوم جلال مقامی نیز حضور خواهند داشت.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
نظر شما