يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۶
کد خبر: ۱۳۶۲۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
دومین دوره جشنواره نوجونیم در فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می شود.
ثبت نام دومین جشنواره «نوجوونیم» در فرهنگسرای نهج البلاغهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دومین جشنواره «نوجوونیم» سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با محوریت انتخاب نوجوانان کنشگر شهر تهران آغاز به کار کرده و در محورهای متنوع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.
جشنواره نوجووونیم با مخاطب اصلی «نوجوان» در محورهای متنوعی همچون فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی، ورزشی، علمی و فناوری برگزار شده و تلاش دارد نوجوانان برتر شهر تهران از حوزه‌های مختلف را انتخاب کند. 
فرهنگسرای نهج‌البلاغه نیز یکی از مجریان این ویژه برنامه در تهران است.
در خلاصه معرفی و دعوتنامه این جشنواره که توسط فرهنگسرای نهج‌البلاغه منتشر شده، آمده است: «اگر فکر می‌کنی در یکی از محورهای جشنواره، حرف جدی برای گفتن داری، برای ثبت نام عدد ۱ رو به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۳۷ ارسال کن!»
براساس این گزارش، ثبت نام این جشنواره از ۵ آذر ماه آغاز شده و تا ۲۳ آذر ادامه دارد. از عموم نوجوانان علاقه‌مند دعوت می‌شود تا در این جشنواره ثبت نام کنند.
فرهنگسرای نهج‌البلاغه واقع در خیابان شریعتی، روبه‌روی خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، خیابان امامزاده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۲۲۰۰۹۰۰۰ داخلی ۱۰۱ و ۱۰۴ تماس بگیرند.
انتهای پیام/

نظر شما