شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۱
کد خبر: ۱۳۶۳۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کارگاه خوانش گروهی قصه کودک «آوی ، آویزون» همراه بانقاشی خلاق در خانه‌فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،«گوریلی که نمی‌توانست تاب بخورد»، در خانه‌فرهنگ باصفاکارگاه خوانش گروهی قصه برای کودکان 5 تا 7 سال، با داستان «آوی آویزون» همراه با آموزش نقاشی و کلاژ، از ساعت 11 تا 12.30 روز چهارشنبه، پانزدهم آذر 1402 در خانه‌فرهنگ باصفا برگزار می‌شود.

«آوی آویزون» از مجموعه‌ی قصه‌های شیرین جنگل، نوشتۀ ملانی جویس و رونه رندل با ترجمۀ مژگان شیخی است که علاوه بر آموزش غیر ‌مستقیم ارزشهای زندگی، به ویژه همکاری و همیاری، می‌تواند در تقویت مهارت خواندن و نوشتن، نوآموزان را یاری دهد.

«آوی آویزون» گوریل کوچکی است که با دوستانش در جنگل زندگی می‌کنند. او خیلی دوست دارد تاب‌بازی کند، اما نمی‌تواند از شاخه‌ها آویزان شود. او ناراحت است و از مادرش سؤال می‌کند که چرا نمی‌تواند از شاخه‌ها آویزان شود و او می‌گوید باید صبور باشد تا دستهایش قوی شود... اما آوی نمی‌خواست صبر کند...

کارگاه خوانش گروهی قصه با مشارکت کانون آرزوهای بزرگ و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد فضایی آموزنده و همراه با خلاقیت، با حضور آرزو مصطفی، نویسنده کتاب کودک، برای کودکان پنج تا هفت سال برگزار می‌شود و پس از پایان خوانش قصه، نقاشی و کلاژ شخصیتهای آن آموزش داده خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به خانه‌فرهنگ باصفا، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفا آذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 44098748 و 44053635 تماس بگیرید.

نظر شما