يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۳۶۳۶۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
با مشارکت کانون ادبی زمستان برگزار می‌شود
فرهنگسرای ارسباران با مشارکت کانون ادبی زمستان یازدهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی را جمعه ۱۷ آذرماه برگزار می‌کند.
یازدهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگسرای ارسباران با مشارکت کانون ادبی زمستان یازدهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی را جمعه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۵ با حضور چهره‌های نام‌آشنای هنر ایران، شعرخوانی شاعران و ترانه‌سرایان مطرح و اجرای زنده موسیقی برگزار می‌کند.

رضا خرم، محمدرضا چراغعلی، محمدرضا عیوضی، علی سفلی، احمد محمدی سهروردی، حمید ناصحی، وحید مهراد، دانیال شهرتی و پوپک رنجبر مهمانان این مراسم هستند و تجلیل از استاد بابک رادمنش ترانه‌سرا، آهنگساز و تنظیم‌کننده پیشکسوت بخش ویژه همایش خواهد بود. 

اجرای شعرخوانی در مراسم را چهره‌هایی همچون عماد آرام، مجید افشاری، امیر پیرنهان، نرگس جعفری، قادر دلاورنژاد، داوود رحمت‌اللهی، امید روزبه، هما سعادت، صابر سعدی‌پور، امید صباغ‌نو، حسن علیشیری، لیلا کردبچه، علیرضا مرتضی‌قلی، مجید معارف‌وند، محمدسعید میرزایی، مهدی موسوی میرکلایی و سابیر هاکا بر عهده خواهند داشت و چنگیز حبیبیان، گرشا قباد و مهدی دلیلیان نیز به اجرای موسیقی می‌پردازند. 

حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
نظر شما