يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۳
کد خبر: ۱۳۶۴۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
دهمین نشست «اهل کتاب» چهارشنبه ۲۲ آذرماه با معرفی و نقد و بررسی کتاب «تو همانی که می‌اندیشی» در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.
نقد و بررسی کتاب «تو همانی که می‌اندیشی» در دهمین نشست «اهل کتاب»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دهمین نشست «اهل کتاب» چهارشنبه ۲۲ آذرماه ساعت ۱۵ با معرفی و نقد و بررسی کتاب «تو همانی که می‌اندیشی» در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار می‌شود.

کتاب «تو همانی که می‌اندیشی» نوشته‌ جیمز آلن را گیتی خوشدل به فارسی برگردانده است. «اندیشه و منش»، «اثر اندیشه بر اوضاع و شرایط»، «اثر اندیشه بر سلامت و تن»، «اندیشه و قصد»، «اثر عامل اندیشه در توفیق»، «رویاها و آرمان‌ها» و «آرامش» عنوان‌های فصول این کتاب است که توسط نشر قطره به چاپ رسیده است.  

در این نشست حوریه حافظیان نویسنده و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به همراه مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی به بحث و تبادل نظر درباره کتاب «تو همانی که می‌اندیشی» می‌پردازد. 

دکتر علی متولی‌زاده اردکانی نویسنده، پژوهشگر، مترجم و استاد علوم پایه فرهنگستان علوم نیز دیگر کارشناس نشست «اهل کتاب» است که به مباحث ژنتیک و شخصیت‌شناسی خواهد پرداخت. 

علاقه‌مندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند به خیابان دستگردی، خیابان تبریزیان، خیابان نامی، کتابخانه داوودیه مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۹۰۵۹۵۹ تماس بگیرند.
نظر شما